ارائه خدمات هلال‌احمر به بیش از ۲۸ هزار نفر در کردستان

در یکسال گذشته به بیش از ۲۸ هزار نفر در پروژه‌های داوطلبی محرومیت زدا توسط حوزه‌ی داوطلبان هلال احمر کردستان خدمات حمایتی و درمانی ارائه شد.

دکتر پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هللا احمر کردستان گفت: طی یکسال گذشته، بیش از ۲ هزار و پانصد نفر از خدمات حمایتی و درمانی و همچنین ۲۵ هزار و هفتصد نفر در پروژه‌های محرومیت زدا در طرح‌هایی موسوم به نیابت، همای رحمت، کاروان سلامت و... به ارزش ۲۳ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

دکتر جلالی اظهار داشت: سال گذشته، طی اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق و روستا‌های محروم استان، ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیم، ویزیت و... در قالب ۸ کاروان سلامت به ارزش ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال، به مردم ارائه شده و ۱ هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی در این کاروان‌ها توزیع گردید.

او با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین جهت تجهیز بانک امانات پزشکی، افزود: در این مدت تعداد ۷۸ قلم از اقلام پزشکی جهت تجهیز بانک امانات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به هلال احمر کردستان اهدا شده است.

جلالی بیان داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر کردستان، فعالیت‌های داوطلبی از جمله برپایی چادر ایستگاه سلامت، طرح نیابت، کاروان سلامت، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند، اهدای خون و... برگزار گردید.

او در ادامه با اشاره به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه اذعان داشت: عزیزانی که علاقمند به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه می‌باشند می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان به خانواده عظیم هلال احمر و داوطلبان بپیوندند و در راستای تحقق اهداف ارزشمند این نهاد مردمی، ما را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.