عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک مطرح کرد؛

خرید و فروش کد رهگیری برای دریافت وام ودیعه مسکن در شهرستان های کشور

اوتادی گفت: بازار خرید وفروش وام ودیعه مسکن در بسیاری از شهرستان ها برای دریافت وام ودیعه مسکن داغ شده است.

آقای عبداللّه اوتادی گفت: متاسفانه در پشت پرده‌ پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن رانت وجود دارد که بنابر هماهنگی و برنامه ریزی های که در استان تهران صورت گرفته است، پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای مستاجران مشاوران املاک در استان تهران نمی توانند اقدام به تخلف در روند ارائه کد رهگیری کنند.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور، متاسفانه در شهرستان ها، فروش کد رهگیری افزایش یافته و بسیاری از فروشندگان با ارائه کد رهگیری در سایت و اپلیکیشن ها اقدام به فروش آن می کنند.

او می‌گوید: اکنون به هر اپلیکیشنی که برای فروش کد رهگیری مراجعه کنید، شاهد فروش چشمگیر این کدها هستیم که خود یک بازار جذاب برای مستاجران و دریافت کنندگان تسهیلات شده است.

اوتادی  گفت: برخی از افراد با پرداخت ۲۰۰هزار تومان می توانند این کد رهگیری را خریداری کنند و متاسفانه در این بخش نظارت و پیگیری وجود ندارد.

اوتادی گفت: در این بخش یک نظارت و ارزیابی باید صورت گیرد تا شاهد چنین تخلف هایی در حوزه فروش کد رهگیری به ویژه در اپلکیشن های مانند دیوار و شیپور نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۳:۲۳ ۰۴ دی ۱۴۰۱
سلام. امسال گفتند بچه های متولد مهر ماه سال 9۷ میتوانند برای پیش دبستانی ثبت نام کنند. حدود دو ماه بچه ها به مدرسه رفتند و عادت کردند و بعد از آن بیرونشان کردند. واقعا جای تاسف است که برخی مسئولین تکلیفشان با خودشان معلوم نیست. چرا به آسیب روحی که به بچه ها وارد می‌شود توجه نمی کنند؟ اصلا بچه ای که متولد اول مهر است چرا بخاطر یک روز باید یکسال از عمرش تلف شود؟ آن هم با این همه تکنولوژی و هوش بالای بچه های امروز؟! چرا برخی قوانین اصلاح نمیشود؟ لطفا پیگیری بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۴ دی ۱۴۰۱
تکلیف ما مستاجرانی که نه پول ودیعه داریم و نه پول مشارکت در مسکن و این اجاره بهای بالا و بااین حقوق بازنشستگی چیه آخه ؟ چرا هیچکس این پیامهارو نه میخونه و نه اهمیت میدهد به کجا پناه ببریم وقتی در مملکت خودمون مسکنی نداریم پولی نداریم حقوق مکفی هم نداریم تکلیف چیه ؟ بازنشسته شدیم تا زجر بکشیم آخه بابا ۶میلیون تومان حقوق ۵ میلیون اجاره بهاء چی بخوریم اونم با یه دختر مریضی که دارم
France
سیدکمال جعفری
۱۳:۰۰ ۰۴ دی ۱۴۰۱
باسلام و عرض ادب و احترام
من واقعاً در حیرتم وقتی دولت و نظام قشر ضعیف را حمایت نمیکند و فقط طرح میدهد آنهم مثلاً بنفع قشر پایین جامعه و اعلام میکند با کدِ رهگیری میشود وام ودیعه مسکن گرفت و البته اینکه موجرها زیر بار این مسئله و طرح نمیروند تکلیف منه مستاجر چیه که با حقوق ۶ تومن باید اجاره ۵ تومنی بدهم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۴ دی ۱۴۰۱
خدا خیرت بده من تو چل متر خونم شبا روزم کار میکنم ک در بیارم ی لباس بتونم بخرم ۲۳۰۰بزور کرایع خونه میدم معیشتیمم قطع کردن خواستم وام کمک ودیعه بگیرم نوشتن ب مجرد نمیدیم باید سنت ۳۵سال باشه پنج سال دیگ ک جون کار کردنم ندارم من ک بخوام قسط بدم
آخرین اخبار