راه اندازی سامانه ارتباط صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی با دولت

وزیر ارتباطات گفت: در ادامه اجرایی شدن مصوبات آئین‌نامه حمایت از کسب‌و‌کارهای اقتصاد دیجیتال، سامانه ۱۶۴۹ به عنوان پل ارتباطی میان صاحبان سکوهای مشمول، راه اندازی شده است.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیام‌رسان‌های بومی نوشت:

در ادامه اجرایی شدن مصوبات آئین‌نامه حمایت از کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال سایت و مرکز تماس مربوط به این طرح به عنوان پل ارتباطی میان صاحبان سکو‌های مشمول، صاحبان کسب و کار‌های فعال بر بستر سکو‌های مشمول و کاربران مراجعه‌کننده به این سکو‌ها با دولت راه‌اندازی شده است.

از این پس فعالان این حوزه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www۱۶۴۹.ir و یا تماس با شماره ۱۶۴۹ از آخرین اطلاعات مربوط به سکو‌های مشمول اجرای این طرح و حمایت‌های مختلفی که تکالیف دستگاه‌های اجرایی هستند، مطلع شوند.

در سامانه مذکور امکان ثبت شکایات کاربران از سکو‌های مشمول حمایت و یا حتی شکایت سکو‌ها از دستگاه‌های اجرایی دارای تکلیف که در فرآیند اجرایی شدن مصوبه حمایت از کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال کوتاهی کرده اند، پیش‌بینی شده است.

البته باید توجه داشت که اطلاعات و محتوای این سامانه به تدریج و با طی شدن فرایند اجرایی طرح حمایت از کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال، غنی‌تر شده و در آینده نزدیک به مرجع تخصصی این حوزه تبدیل خواهد شد.

به صاحبان کسب و کار‌های فعال در فضای مجازی و کاربران آن‌ها اطمینان خواهم داد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های دارای تکلیف در این طرح، تمام تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر این آئین‌نامه به کار خواهند بست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار