یگان امداد، مجاهدانه حافظ امنیت و آرامش شهروندان است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۴۰ تا ۲۵۰ گشت انتظامی، خودرویی، موتوری و استقراری یگان مقدر امداد فاتب بطور شبانه روزی در سطح تهران فعالیت می‌کنند

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه یگان امداد ما یکی از یگان‌های نمونه است و زحمات و تلاش‌های این یگان قابل طرح و تحسین برانگیز و اثر گذار است، گفت: گشت‌های انتظامی پلیس‌های مختلف بطور محسوس و نا محسوس در سطح پایتخت مشغول گشت زنی و تامین امنیت و آرامش جامعه هستند.

وی افزود: ۲۴۰ تا ۲۵۰ گشت انتظامی، خودرویی، موتوری و استقراری یگان مقدر امداد فاتب بطور شبانه روزی در سطح تهران فعالیت می‌کنند که محصول این تلاش‌ها دستگیری ده‌ها سارق، زورگیر، خفت گیر، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه است.

سردار رحیمی با اشاره به عملکرد یگان‌ها و گردان‌های کنترل اجتماعات یگان امداد پایتخت، عنوان کرد: با توجه به وجود وزارت خانه‌ها، مجلس شورای اسلامی و ... در پایتخت و تشکیل انواع تجمعات صنفی و اتحادیه‌ای که در راستای پیگیری مطالبات توسط اقشار مختلف مردم در پایتخت شاهد هستیم و برخی از آن‌ها ساعت‌ها به طول می‌انجامد شاهد هستیم که این تجمعات توسط همکاران من در یگان امداد با آرامش و سعه صدر مدیریت می‌شود.

وی افزود: در این سه ماه و چند روز گذشته تجمعاتی که با تلاش‌های دشمنان و معاندان و مزدوران آن‌ها در مواردی به اغتشاش و آشوب منجر شد یگان دلاور و مجاهد در این صحنه یگان امداد بود که کمتر از آن نام برده شد و با درایت، متانت و رعایت حقوق شهروندی این تجمعات را مدیریت می‌کرد.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: سربازان ولایت در مجموعه یگان امداد تهران بزرگ با روحیه مجاهدانه و ایثارگرانه خود حتی کوچکترین درنگی در اجرای ماموریت‌های محموله نداشتند و همه تلاش خود را بکار بستند تا به امنیت و آرامش شهروندان خدشه‌ای وارد نشود.

این مقام ارشد انتظامی با شاره به اینکه اقدامات واحد چک و خنثی یگان امداد که با رشادات و دلاوری ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند ستودنی است، گفت: یگان خواهران ما در یگان امداد به تازگی شکل گرفته که در بسیاری از ماموریت‌ها پیشتاز بودند و با قدرت در ماموریت‌های خود انجام وظیفه کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه یگان امداد فاتب با همه توان و با روحیه، انگیزه و اعتقاد راسخ در حقیقت شمشیر درنیام فاتب هستند، بیان داشت: اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بی اندازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
هر پونصد متر باید یه کانکس ضد گلوله با یه افسر و دو تا سرباز مسلح وجود داشته باشه ولو کنار خیابون پارک شده باشه و مغازه ها و رستورانا و سینماها شبانه روزی بشه
آخرین اخبار