رویترز: آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است

رویترز معتقد است که در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای واشنگتن به رغم تلاش، به موفقیت نرسیده و برای همین در‌های دیپلماسی را باز گذاشته است.

رویترز در گزارشی درباره مذاکرات احیای برجام نوشت آمریکا برای دو سال تمام تلاش کرد تا مذاکرات برجام را به جایی برساند، اما شکست خورد، اما با این‌حال به ادعای این رسانه، واشنگتن و متحدان اروپاییش همچنان در‌های دیپلماسی را برای این مذاکرات باز نگه داشته‌اند.

احتمال رویکرد‌های جایگزین، عواقب غیرقابل پیش‌بینی از حملات نظامی به ایران و اینکه با وجود امکان تولید مواد شکافت‌پذیر در ایران، باز هم همچنان امکان بازگشت به مذاکرات هست، دلایلی هستند که این رسانه برای باز بودن در‌های دیپلماسی به آن‌ها اشاره می‌کند.

هفته گذشته «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در نشست وزرای خارجه این اتحادیه در بروکسل، گفت: «به عقیده من گزینه بهتری از برجام برای مقابله با سلاح هسته‌ای ایران نیست بنابراین تا جایی که ممکن است باید به تلاش در زمینه احیای آن ادامه دهیم.»

رویترز مدعیست که ناآرامی های اخیر در ایران، ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در اوکراین و اقدام به غنی‌سازی اورانیوم باعث شده تا طرف‌های غربی در این مذاکرات مردد شده و قیمت سیاسی کاهش تحریم را بالا بدانند، اما همچنان در‌های دیپلماسی به طور کامل بسته نشده‌اند.

ایران در حال حاضر در سایت فردو در تلاش برای به دست آوردن غنای ۶۰ درصدی اورانیوم است، اما برآوردی که پیشتر آمریکا در سال ۲۰۰۷ ارائه داد نشان می‌داد که ایران تا سال ۲۰۰۳ برای ساخت سلاح هسته‌ای تلاش کرده و دیپلمات‌های مختلف می‌گویند ایران هنوز غنی‌سازی ۹۰ درصدی را آغاز نکرده است.

یک دیپلمات غربی در این باره گفت: «اگر ایران غنی‌سازی ۹۰ درصدی را آغاز کند تمامی موارد برای آمریکا، اروپا و اسرائیل دستخوش تغییر می‌شود.»

دولت کنونی آمریکا به ریاست جمهوری «جو بایدن» در ماه‌های اخیر که تحریم‌های ایران را افزایش داد بیشتر شرکت‌های چینی را هدف قرار داد که فروش نفت خام ایران را تسهیل می‌کنند.

یک مقام ارشد دولت آمریکا هم با بیان آنکه اکنون مذاکرات متوقف شده است، اعلام کرد که «انریکه مورا» نماینده بورل در مذاکرات برجام به مذاکره با همه طرف‌ها ادامه می‌دهد.

«رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، هم ماه گذشته در پاریس به خبرنگاران گفت: «ما همچنان رویکرد فشار خود را حفظ کردیم، اما در عین حال در‌های دیپلماسی باز است، اگر ایران آستانه غنی‌سازی را تغییر دهد پاسخ ما هم متفاوت خواهد بود.»

از طرفی ایران بار‌ها تکرار کرده بازرسی آژانس بین‌المللی و متحدانش از سایت‌های اورانیوم شرط اصلی احیای برجام است، اما آمریکا و اروپا با این شرط موافقت نکردند.

چند دیپلمات غربی هم اعلام کردند که گزینه نظامی در آینده نزدیک علیه ایران استفاده نخواهد شد و یکی از آن‌ها گفت: «عملا امکان بمباران ایران به دست اسرائیل بدون کمک غرب غیرممکن خواهد بود. حتی اگر توافق ۲۰۱۵ احیا نشود باز هم راه‌های دیپلماتیک بیشتر وجود دارد. امکان احیای برجام در چه زمان و چگونه انجام خواهد شد، سوالی است که پاسخ آن دشوار است، اما اگر بگویم در زمانی برجام از بین رفته، به معنای پایان دیپلماسی نیست.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
مشکل برجام از طریق مسیر دیپلماسی حل و فصل نمی شود و از سال 1394 تاکنون برای همه ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که آژانس خیانتکار از سال 1397 تاکنون واقعیت خروج یکجانبه آمریکا جنایتکار از برجام را نادیده گرفته است.
شرم آور و تاسف بار است که سه کشور اروپایی جنایتکار از سال 1397 تاکنون واقعیت خروج یکجانبه آمریکا جنایتکار از برجام را نادیده گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
پسر حاجیم
۲۳:۲۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
وضعیت اقتصاد خیلی خیلی افتضاح و گرونی کمرمون شکست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دروغه همه این خبرا برجام واسه همیشه تمام شد و ما مردم بدبختر شدیم هممون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا اگه رفیق روزهای سختی بود اینجور اروپا رو با مشکلاتش تنها نمیذاشت، کاری کرده بدبختا دنبال هیزم باشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خاک بر سر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
امریکا سریعا همه تحریم های علیه ایران را لغو کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
البته پشت در هم دیوار کشیده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
ما میتونیم امریکا را با زدن بمب اتم نابود کنیم ...خه خه خه خه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که واشنگتن با خروج از برجام قطعنامه ٢٢٣١ را نقض کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چین خواستار از سرگیری مذاکرات احیای برجام و رفع تحریمهای آمریکا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
سرقت ۶۶ تانکر نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت نفت و محصولات کشاورزی سوریه، ۶۶ تانکر نفت این کشور را به سرقت بردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اوکراین هنوز نتوانسته ای مدرکی مبنی بر وجود پهپاد های ایرانی ارائه دهد. با این حال کشورهای غربی و آمریکا قصد دارند با اتهامات بی اساس خود تحریم های بیشتری علیه ایران و روسیه وضع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
که اقدامات آمریکا برجام را دچار بحران کرده است.
خروج یکجانبه آمریکا از برجام و تحریم های یکجانبه این کشور علیه ایران ریشه اصلی بحران کنونی است اما گزارش تسهیلگر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ اینگونه جلوه می دهد که اقدامات ایران مشابه اقدامات آمریکا است و حتی تهران مسوول بحران کنونی در اجرای برجام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اقدامات آمریکا جنایتکار برجام را دچار بحران کرده است
Iran (Islamic Republic of)
لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل نقض آشکار حقوق بشر است
۰۳:۳۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل نقض آشکار حقوق بشر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در اغتشاشات نقش محوری داشتند
طبق گزارشات ارائه شده آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هسته مرکزی در حمایت از اغتشاشات را تشکیل می‌دادند.
در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از جمله سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، فرماندهی انتظامی و وزارت کشور برگزار شد، گزارشی از اغتشاشات اخیر به اعضای کمیسیون ارائه شد.
در گزارش ارائه شده عنوان شد که در اغتشاشات اخیر ادمین‌ها در فضای مجازی نقش کلیدی در تشکیل گروه‌ها و تجمعات خیابانی داشتند که با زدن این ادمین‌ها بسیاری از توطئه‌ها برای ادامه اغتشاشات خنثی شد.
همچنین در گزارش ارائه شده عنوان شد که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هسته مرکزی در حمایت از اغتشاشاگران را تشکیل می‌دادند و آلمان و فرانسه نیز در حلقه‌ بعدی در حمایت از اغشتاشاگران قرار داشتند.
هر کسی که در اغتشاش نقش داشته باید جزای آن را ببیند + فیلم
هر کسی که در آشوب و اغتشاش علیه مردم نقش داشته است، هر کجای دنیا که باشد، باید جزای آن را ببیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند.
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار!
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
۲۹ آذر ۱۴۰۱،‏ ۰:۴۴
تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی خودشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، اوکراین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
فعالیت‌های تسلیحاتی آمریکا و محموله‌های تسلیحاتی این کشور به عربستان سعودی و امارات و اوکراین که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱، بدون تأیید شورای امنیت انجام می شود.
فعالیت‌های تسلیحاتی انگلیس و محموله‌های تسلیحاتی این کشور به عربستان سعودی و امارات و اوکراین که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱، بدون تأیید شورای امنیت انجام می شود.
فعالیت‌های تسلیحاتی فرانسه و محموله‌های تسلیحاتی این کشور به عربستان سعودی و امارات و اوکراین که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱، بدون تأیید شورای امنیت انجام می شود.
فعالیت‌های تسلیحاتی آلمان و محموله‌های تسلیحاتی این کشور به عربستان سعودی و امارات و اوکراین که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱، بدون تأیید شورای امنیت انجام می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا خروج از برجام نقض آشکار قطعنامه ۲۲۳۱ بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
نماینده آمریکا در نشست شورای امنیت با تکرار اتهامات و ادعاهای ضد ایرانی، تهران متهم کرد که در ماه‌های اخیر اقدامات تحریک‌آمیزتر بیشتری انجام داده است، درحالی که دستیابی به توافق برای بازگشت به برجام امکان پذیر به نظر می‌رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
رویترز: آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت شرم آور و تاسف بار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا غلط کردن والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تظاهرات مردم پاریس علیه بحران انرژی و ناتو
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱
شهروندان پاریس با حضور گسترده در خیابان‌‌ها، به بحران انرژی در کشورشان و سیاست‌های دولت فرانسه در قبال روسیه و عضویت کشورشان در ناتو اعتراض کردند. معترضان بنرهایی را که روی آنها نوشته شده بود «فرانسه باید از ناتو خارج شود»، «استیضاح مکرون» و «مقاومت» حمل می‌کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
1000 میلیارد دلار خسارت اروپا از بحران انرژی
«بلومبرگ» خبر از خسارت سنگین اروپا از ناحیه انرژی و در جریان جنگ اوکراین داده و نوشته «کشورهای عضو اتحادیه اروپا به خاطر بحران انرژی تقریباً یک تریلیون دلار خسارت‌دیده‌اند.» این خبرگزاری آمریکایی در ادامه توضیح داده که «این تازه آغاز ماجرا است چون افزایش قیمت انرژی در کشورهای اروپایی احتمالا سال‌ها طول خواهد کشید.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
برای مقابله با رسانه‌های مخرب غربی جوانان نخبه کشور باید رسانه‌های قوی، پویا و با نشاط طراحی و راه‌اندازی نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
حالا دیگر برای همه روشن شده است آنچه مقامات آمریکایی در ماه‌های اول امسال درباره «پلن ب» برخورد با ایران بیان می‌کردند‌، استفاده از عناصر داخلی مزدور آمریکا برای به هم ریختن کشور بوده است. این را ژنرال مکنزی فروردین امسال در جلسه استماع کنگره آمریکا وعده‌اش را داده بود. اینکه در داخل هنوز برخی خود را درباره ماهیت این آشوب‌ها به نفهمی زده‌اند نشانه واضحی از سرسپردگی آنها به آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دستگاه دیپلماسی در برابر مواضع خصمانه غربی‌ها و ادعاهای واهی آنها باموضع‌گیری انقلابی و جهادی آنها را محکوم نماید و ادله‌ محکومیت و جنایات آنان را به جهانیان نشان بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
مجلس نمایندگان آمریکا ترامپ را به شورش متهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
انفجار تروریستی در استان کرکوک عراق همان نتیجه حضور آمریکا، اروپا، ناتو و ترکیه در شمال عراق بوده است.
حمله داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در شرق عراق / ۶ تن کشته شدند
شمار کشته های حمله عناصر باقی مانده گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش به روستایی در شرق عراق به ۶ تن رسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
در سال ۲۰۲۲ شورای حقوق بشر نتوانست ماموریت خود را انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و ناتو، اوکراین را مانند افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پروژه آمریکا برای آشوب در ایران شکست خورد/ رویترز: آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا، عراق را به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده اند.
آمریکا و اروپا، سوریه را به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده اند.
آمریکا و اروپا، یمن را به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
فرانسه به همراه اروپا و آمریکا و مزدورانشان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
فرانسه به همراه اروپا و آمریکا و مزدورانشان از سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
حقوق بشر آمریکایی در جنگ تحمیلی 8 سال به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مجوز و اجازه داده است که از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه زنان و مردان ایرانی استفاده کرده است.

حقوق بشر آمریکایی در جنگ تحمیلی 8 سال به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مجوز و اجازه داده است که از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه زنان و مردان ایرانی استفاده کرده است.
حقوق بشر اروپایی در جنگ تحمیلی 8 سال به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مجوز و اجازه داده است که از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه زنان و مردان ایرانی استفاده کرده است.
حقوق بشر آمریکایی همان تجاوز به زنان آمریکایی ها جنایتکار بوده است
حقوق بشر اروپایی همان تجاوز به زنان اروپایی ها جنایتکار بوده است.
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون آمریکایی ها جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون کشورهای اروپایی جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
فشار آمریکا جنایتکار برای اخراج ایران از شورای حقوق زنان سازمان ملل برای آمریکایی ها جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه گران تمام خواهدشد و ما هم از آمریکایی ها انتقام می گیریم و بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم
این در حالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1945 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند و آدم می کشند و هم مظلومان و مسلمانان قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل، تروریست های القاعده و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند ولی متاسفانه ایران را در سازمان ملل به خاطر نقض حقوق بشر متهم می کنند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هر كس دیگری كه درباره حقوق بشر حرف بزند آمریكاییها حق ندارند حرف بزنند/دولت آمریكا بزرگترین نقض كننده حقوق بشر در دنیاست/یكی از وعده هایی كه این آقا در انتخابات داد این بود كه زندان گوانتانامو را تعطیل میكند؛آيا تعطیل شد؟
رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریكا است كه این همه شرارت میكند. فلسطین و غزه در چه حالیست؟ احوال مردم غزه را مردم دنیا نمیدانند؟ بیمار محتاج روی زمین مانده است و داروهای ابتدایی در اختیار او قرار نمیگیرد، چون آمریكا پشت سر این رژیم غاصب است. اینها ظلم نیست؟ اینها شرم نمیكنند درباره حقوق بشر حرف میزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
کسانی که هنوز هم در وین به دنبال برجام و مذاکرات هسته ای هستند به مردم و کشور خیانت می کنند
مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران سفر می‌کنند پس مشخص و روسن شده است که متاسفانه ایران هنوز هم از قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس درس عبرت نگرفته است شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اعتراضات مردم به دلیل عملکرد دولت روحانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
حمایت مقامات آمریکایی از سرکرده منافقین در نشست ضد ایرانی/ رویترز: آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است/ شرم آور و تاسف بار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا غلط کرده است. مرده شورها ترکیبش و ببرند
Iran (Islamic Republic of)
محسن گرمی ایران
۱۹:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام.واردات میلیونی خودروهای با حجم موتور متوسط1600cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی ازاد کنید و به این دلال بازی جدید بردن خودرو در بورس به بهانه کشف قیمت ولی در عمل جهت افزایش قیمت و دلالی پایان دهید،سالانه هزاران ایرانی در جاده ها با این خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند،مسئولین در محضر خداوند عالم چه جوابی برای گفتن خواهند داشت.میتوانید حتی مبادله کالا به کالا کنید و در ازای نفتی که به سایر کشورها میفروشید خودروی باکیفیت وارد کنید تا با کاهش مصرف سوخت حتی صادرات فراورده های نفتی داشته باشیم.صرفه اقتصادی که ایجاد میکنه میتوان با ان پول دستمزد تمام کارگران سایپا و ایران خودرو را داد.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۰۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تجهیزات پیشرفته تر
تاثیرگذاری بیشتر وطولانی تر
ازچین تا روسیه تا فلسطین
تا اقیانوس هندوشمال آفریقا
تسلط کامل خواهیم داشت
وقلمرو ما خواهد بود
وبرقراری روابط تجاری وسیاسی
تا حیاط خلوت آمریکا
که کشورهای آمریکای لاتین
را شامل می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چین یا هر کشور دیگری باشد باید بداند ملت ایران بر سر حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود کمترین تعارفی با هیچ کشوری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب کوچک و بزرگ در خلیج‌فارس اجزای جدایی‌ناپذیر خاک ایران عزیز است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد بنابراین غلط زیادی در این مورد را باید پاسخ محکم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
غربگرایان به خاطر یک رفتار غیرحرفه‌ای دولت چین درهنگام سفر رئیس‌جمهور این کشور به عربستان از یک سو قند توی دلشان آب می‌شود که شاید این رفتار به لغو قرارداد 25 ساله با چین منجر شود و از سوی دیگر راه جبران را نزدیکی با آمریکا پیشنهاد می‌کنند! تیترهای روزنامه زنجیره‌ای در این روزها گویای این امر است. راهی که طی 43 سال اخیر چیزی جز فشار و تحریم و خیانت را عاید کشور نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
گروهک‌های تروریستی که اروپا را خانه امن خود کرده‌اند با همکاری رؤسای دولت‌های دارای سابقه سیاه استعمار ملت‌ها و جنایت علیه بشریت به پرونده‌‌سازی حقوق بشری علیه کشورمان مشغولند. دستگاه دیپلماسی پرونده 17 هزار ترور این خائنان را رسانه‌ای کند تا آبروی نداشته اروپایی‌ها در حمایت از قاتلان بر باد رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکای جنایتکار که به شهروندان غیرمسلح خود اجازه ابراز وجود نمی‌دهد و بعضاً آنها را به بهانه‌های واهی به رگبار می‌بندد امروز حامی محاربان وحشی داعشی که در اغتشاشات اخیر ایران جوانان حافظ امنیت را به شهادت رسانده‌اند، شده است! واقعا مسخره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آلمان با آن پرونده سیاه‌ خود در ارسال مواد سلاح‌های شیمیایی به عراق برای بمباران ملت خود و رزمندگان ما اخیراً نیز فرستادن سلاح به اوکراین برای قتل‌عام مردم روسیه شایستگی سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد. چرا عده‌ای این را درک نمی‌کنند و به مقابله با آن برنمی‌خیزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تشکل اصلاح‌طلب موسوم به مجمع محققین و مدرسین حوزه که یک جریان موازی برای مقابله با مدرسین اصیل و با سواد است اخیراً در بیانیه‌ای همگام با غربگرایان و جریان سلطه به اجرای حکم وحوش داعشی اعتراض کرده و آن وحشی‌ها را معترض تلقی نموده است. وقتی افرادی لباس مقدس دین را بر تن کرده و عنوان محقق و مدرس را برخود نهاده‌اند چگونه می‌توانند فقط حرف‌های دشمنان اسلام وکشور را بلغور کنند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اروپایی‌های وقیح و بدعهد که بی‌رحمانه‌ترین رفتارها را با معترضین درکشورهای خود دارند می‌خواهندچند وکیل (شاید هم جاسوس) را به ایران گسیل دارند تا وکالت فتنه‌گران را برعهده بگیرند! با اینها باید به زبان خودشان سخن گفت نه با زبان دیپلماسی که درک درستی از آن ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
قاچاقچیان اسلحه به هلاکت رسیدند
کشف ۴۰۰ قبضه اسلحه در خوزستان در ۳ ماهه گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا با استفاده ابزاری از گروه های تروریستی به دنبال تداوم حضور در افغانستان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پروژه آمریکا و مزدورانشان برای آشوب و اغتشاش در ایران شکست خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جامعه جهانی سیاست یک بام و دو هوا را کنار بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها بلوف می‌زنند/ آنها برجام را می‌خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
انفجار وحشتناک در مرکز آموزشی آمریکا در شمال اربیل + فیلم
آمریکا در شمال اربیل چه غلطی می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و کانادا نمی‌توانند مدعی دفاع از حقوق بشر باشند
کانادا و آمریکا به عنوان حامیان گروهک تروریستی منافقین نمی‌توانند داعیه دار دفاع از حقوق بشر باشند.
ملت ایران خیانت های آمریکا را فراموش نمی کنند.
ملت ایران خیانت های انگلیس را فراموش نمی کنند.
ملت ایران خیانت های فرانسه را فراموش نمی کنند.
قوه قضائیه با جدیت و مطابق قانون با اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بنیامین نتانیاهوغلط می کند ایران را تهدید کند/ برای نابودی رژیم صهیونیستی موشک های بالستیک ایران کافی است لازم نیست برای سلاح هسته ای هزینه کنیم

اشغالگری رژیم صهیونیستی امنیت منطقه و جهان را تهدید می کند
اشغالگری رژیم صهیونیستی جز با مقاومت از بین نخواهد رفت
عفو بین‌الملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وزیر خارجه سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی تهدید جدی برای امنیت منطقه است
ایران به همکاری خود با همه کشورها درمقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.
تل‌آویو تهدید جدی برای امنیت منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است و این در حالی است که برخی اغتشاشگران در خارج از کشور توسط آمریکا و مزدورانشان آموزش دیده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشات اخیر در سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و آمریکا طراحی شده بود
اشتباه ایران بعد از انقلاب همان مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره در مورد صلح آمیز هسته ای بوده است.
توافق اتحادیه اروپا بر سر اعمال تحریم علیه ایران نشان داد که نباید با این کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری کرد
برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بین آمریکا و اروپا هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اگر حمایت آمریکا جنایتکار نبود رژیم جنایتکار صدام جرآت حمله به ایران را نداشت
اگر حمایت اروپا جنایتکار نبود رژیم جنایتکار صدام جرآت حمله به ایران را نداشت.
اگر کمک مالی کشورهای عربی جنایتکار نبود رژیم جنایتکار صدام جرآت حمله به ایران را نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
غرب دشمن تاریخی ملت ایران است.
مذاکره ایران با غرب از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آلبانی جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت اروپا، انگلیس، فرانسه، آلمان، آلبانی، کانادا، آمریکا و اسرائیل مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند و باید اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران و حامیانش و گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش برای ما یکی هستند
اغتشاشگران مورد حمایت اروپا، انگلیس، فرانسه، آلمان، آلبانی، کانادا، آمریکا و اسرائیل مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند و باید اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم است ولی در حقیقت از تروریسم حمایت می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با القاعده است ولی در حقیقت از القاعده حمایت می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با داعش است ولی در حقیقت از داعش حمایت می کند.

اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم است ولی در حقیقت از تروریسم حمایت می کند.
اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با القاعده است ولی در حقیقت از القاعده حمایت می کند.
اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با داعش است ولی در حقیقت از داعش حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
که رژیم‌های غربی جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را باید از کره شمالی یاد بگیرند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
می‌دانیم که رژیم‌های غربی به طور جدی نگران حقوق بشر در ایران هستند. وقتی آن‌ها [درجنگ هشت ساله ایران و عراق] به صدام تسلیحات شیمیایی دادند، اطمینان حاصل کرده بودند که مطابق بالاترین استانداردهای اروپایی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اروپایی که گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است و باید تحویل جمهوری اسلامی بدهد
اروپایی که گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است و باید تحویل جمهوری اسلامی بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اعتراف نتانیاهو به درخواست از اوباما برای حمله به ایران
اعتراف نتانیاهو به درخواست از اوباما برای حمله به ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش سعودی جنایتکار حمایت می‌کنند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت می‌کنند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ایران بارها سفیر انگلیس و فرانسه و اروپا را احضار کرد ولی متاسفانه هنوز هم برخی کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند چرا؟
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
شما که نمی‌تونید ازانرژی هسته ای استفاده مناسب کنیدو انرژی وپزشکی.وبمب وبقیه چیزا حداقل مذاکره کنید.پدر مان درآمده زیر گرونیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می‌کنند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
توئیت مداخله جویانه بورل در حمایت از اغتشاشات ایران
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه اظهارات مداخله جویانه مقامات غربی در امور داخلی ایران خواستار آزادی اغتشاشگران شد.
در ادامه اظهارات مداخله جویانه مقامات غربی در امور داخلی ایران، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود از گفتگو با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ارائه موضع اتحادیه اروپا در خصوص رخداد‌های اخیر در ایران خبر داد.

در همین حال، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه ضمن متهم کردن مقامات ایران خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران و نهاد‌های آن شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
شهادت ۴ نفر از نیروهای مدافع امنیت سپاه در منطقه مرزی سراوان همان به خاطر نتیجه حمایت آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از تروریست ها بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وزیر خارجه آمریکا در مورد ادامه مذاکرات احیای برجام: توپ در زمین ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا: صحبت از پیشرفت در مذاکرات احیای برجام هنوز زود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا هنوز هم درباره مذاکرات احیای برجام دروغ می گوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
رفتار،عملکرد، تجاوز، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان نقض قطعنامه ٢٢٣١ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در عراق و منطقه تهدیدی برای ایران است.
حضور اروپا جنایتکار در عراق و منطقه تهدیدی برای ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اعتراف اردوغان: آمریکا هزاران محموله سلاح به شمال سوریه فرستاد
رئیس جمهور ترکیه خبر داد که آمریکا برای حمایت از شبه‌نظامیان کُرد تحت حمایت خود در شمال سوریه، پنج هزار محموله سلاح فرستاده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان مسئول جنایات رژیم سعودی هستند
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان مسئول جنایات رژیم صهیونیستی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره درباره صلح آمیز هسته ای بی‌نتیجه بوده است.
مذاکرات احیای برجام در وین بی نتیجه پابان یافته است.
مذاکرات احیای برجام در قطر بی نتیجه پابان یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مذاکره در این مدت 9 سال بی نتیجه بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تظاهرات گسترده فرانسویان علیه سیاست‌های ناتو
و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پروژه آمریکا سرانجامش شکست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان سعودی، اسرائیل و مزدورانشان از اغتشاشات در ایران همه جانبه کمک و حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلاح هسته‌ای امنیت‌آفرین نیست/ امیدواریم چین دیگر خطا نکند
۱۲۳
آخرین اخبار