آغاز طرح ملی لبخند مادری بنیاد برکت در خراسان جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی از آغاز طرح ملی لبخند مادری با همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در استان خبر داد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت: طرح ملی لبخند مادری با همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا در استان آغاز شده است.

او افزود: در این مرحله از مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را در سال ۱۴۰۱ به دنیا آورده اند با اهدای بسته‌های لبخند مادری تجلیل شد.

موسوی ادامه داد: این بسته‌ها شامل ۴۰ قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال است که از سوی تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و از اقلام موجود در این بسته‌ها می‌توان به حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز و پتو اشاره کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مرحله ۹۰ بسته لبخند مادری با همکاری نهاد رهبری دانشگاه ها و گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان بیرجند و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد که ارزش بسته‌ها بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.