رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

تلاش برای ایجاد وی پی ان‌های فراوان نمونه جنگ نوین دشمن است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: : نمونه جنگ نوین و فنی دشمن را می‌شود در تلاش آن‌ها برای ایجاد وی پی ان‌های فراوان و پرشمارشان دید.

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بیست و چهارمین یاواره سرداران شهیدان  محمد بنیادی، اکبر غلامپور و ۳۰۰ شهید منطقه خاکفرج قم با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران و تغییر تفکر و اعتقادات جوانان کشور گفت: باید پدیده تغییر فکر جوانان را به طور دقیق بررسی و با نقشه‌های جنگ نرم دشمن مقابله کرد.

او افزود: نمونه جنگ نوین و فنی دشمن را می‌شود در تلاش آن‌ها برای ایجاد وی پی ان‌های فراوان و پرشمارشان دید که بطور رایگان در اختیار جوانان قرار می‌دهند و آن‌ها را ترغیب به اغتشاش، اختلال در امنیت و توهین به مقدسات می‌کنند.

سردار جلالی گفت: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، نظام جمهوری اسلامی راهبردی را به کار گرفت که بر اساس آن در وقایع اخیر نه تنها با اسلحه با اغتشاشگران مقابله نشد بلکه ده‌ها شهید تقدیم شد تا از جنگ داخلی که هدف دشمن است جلوگیری شود.

او تصریح کرد: افتخار انقلاب اسلامی ایران این است که امروز مدافعان امنیت آن افرادی هستند که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند و از قشر مستضعف هستند نه کسانی مثل علی کریمی که با کاخ‌های ۱۰۰ میلیارد تومانی با نظام مخالفند و دشمن را حمایت می‌کنند.

در این مراسم از فیلم و مستند شهید غلامپور و کتاب خاطرات این سردار شهید رونمایی شد.

شهید اکبر غلامپور سال ۶۳ در سن ۲۳ سالگی در عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار