رقابت یک هزار و ۷۰۰ دانشجو و استاد در مسابقات قرآن و عترت

یک هزار و ۷۰۰ دانشجو و استاد در بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری رقابت کردند.

سعید بقایی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد استان، اساتید در دو رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: دانشجویان هم در ۹ رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با معارف نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، حفظ و ترجمه احادیث معصومین (ع)، احکام، سیره معصومین (ع)، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی رقابت کردند.

بقایی اضافه کرد: نتایج این مسابقات بزودی از طریق کانال‌های اطلاع رسانی به اطلاع دانشجویان و استادان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان در رشته ترجمه و تفسیر اساتید ۴۰ نفر، در آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه اساتید ۸۰ نفر، در ترجمه و تفسیر دانشجویان ۷۰ نفر، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه دانشجویان ۸۰ نفر، در حفظ و مفاهیم دانشجویان ۵۰ نفر، در حفظ و ترجمه احادیث دانشجویان ۷۰ نفر، در احکام دانشجویان ۷۵۰ نفر، در سیره معصومین (ع) ۲۲۵ نفر، در آشنایی با معارف صحیفه سجادیه ۳۰ نفر، در پرسمان معارفی دانشجویان ۳۰ نفر و در سبک زندگی اسلامی ۲۷۰ نفر بود.

بقایی گفت: در هر رشته به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی و برای دانشجویانی که به ۵۰ درصد سوالات پاسخ صحیح داده باشند ۳ نمره تشویقی به یکی از دروس عمومی به دلخواه دانشجو تعلق خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات که امتیاز بالای ۹۰ را کسب کرده باشند به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار