استقبال بیش از دو هزار دانشجوی دانشگاه آزاد شهرکرد از مسابقات سراسری قرآن وعترت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: بیش از دو هزار نفر از دانشجویان و اساتید این دانشگاه در بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت ثبت نام کردند.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد اظهار داشت: با ابلاغ آیین نامه بیست و هفتمین دوره این مسابقات در سه بخش کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی؛ ثبت نام از ۱۰ آبان ماه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ به پایان رسید.

وی افزود: ثبت نام اساتید به خصوص دانشجویان برای شرکت در این دوره از مسابقات به ویژه بخش کتبی، به صورت اینترنتی، برپایی ایستگاه‌های ثبت نام در واحد‌ها و مراکز، حضور در کلاس‌های درس با همکاری اساتید و حضور در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام قاسمی نژاد اضافه کرد: آزمون بخش کتبی این دوره از مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد سه شنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۰:۰۰ صبح به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

سعید بقایی شهرکی دبیر شورای قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز با اشاره به لزوم ترویج و توسعه فرهنگ عظیم قرآنی در دانشگاه به خصوص نسل جوان، گفت: ثبت نام بخش شفاهی این دوره از مسابقات تا اواخر آذرماه و ثبت نام بخش جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی تا پایان دی ماه امسال ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه ارسالی از نهاد رهبری، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مرکزی دانشگاه و همکاری رئیس و معاون آموزشی دانشگاه، غیبت کلاس درس برای شرکت کنندگان در بخش کتبی این دوره از مسابقات مجاز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.