پایان عملیات اجرایی آبرسانی به غرب استان سمنان تا دی‌ماه ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت:تلاش می شود عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به گرمسار، آرادان و ایوانکی تا اواسط سال آینده به اتمام برسد.

محسن عسکری در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح آبرسانی به گرمسار با هدف تأمین ۲۱ میلیون مترمکعب آب پایدار برای مصارف شرب و صنعت مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه طول خط انتقال این طرح در محدوده استان سمنان ۲۳ کیلومتر است خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۵ کیلومتر از این خط انتقال در محدوده استان اجرایی شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان در خصوص تکمیل این طرح عنوان کرد: در جریان سفر مقرر شد تا با احداث پیش‌تصفیه در محدوده استان سمنان و خرید و اجرای هشت کیلومتر باقیمانده از خط انتقال طرح در محدوده استان سمنان تکمیل و بهره برداری شود.

عسکری افزود: در این راستا تا کنون پیشرفت فیزیکی ساختمان پیش‌تصفیه از ۱۰ درصد گذشته و با توجه به اتمام خاکبرداری‌ها، عملیات احداث ابنیه فنی سازه‌ای فرایندی آن آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که عملیات اجرایی ساختمان پیش‌تصفیه طرح انتقال آب به گرمسار، آرادان و ایوانکی تا اواسط سال آینده به اتمام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار