۷۵ درصد لوله‌های طرح آبرسانی به گرمسار تولید شد

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: ۷۵ درصد لوله‌های طرح آبرسانی به گرمسار و آرادان و ایوانکی، مصوبه سفر رییس جمهور به استان تولید شد.

حسن خیرخواه با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای طرح آبرسانی به گرمسار، به رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به مصوبات سفر رییس جمهور در زمینه تکمیل و بهره برداری از طرح آبرسانی به گرمسار در محدوده استان سمنان، هم اکنون ۷۵ درصد لوله‌های مورد نیاز در کارخانه تولید شده است و تمامی لوله‌های مورد نیاز تا ۱۰ روز آینده تولید می‌شود.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود: لوله‌های تولید شده فاقد پوشش است و عملیات پوشش داخلی و خارجی پس از تکمیل و تولید تمام لوله‌ها آغاز می‌شود که انتظار می‌رود عملیات پوشش تا اوایل دی ماه کامل و لوله‌ها آماده حمل به گرمسار شود.

خیرخواه افزود: طرح آبرسانی به گرمسار در محدوده استان سمنان به طول ۲۳ کیلومتر است که تا کنون ۱۵ کیلومتر آن اجرا شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل طرح آبرسانی به گرمسار در محدوده استان سمنان هشت کیلومتر خط انتقال و احداث ساختمان پیش‌تصفیه باقی مانده است، گفت: پیش بینی می‌شود عملیات لوله گذاری در تابستان سال آینده به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح آبرسانی به گرمسار با هدف انتقال آب پایدار آشامیدنی و صنعت مردم شهرستان‌های گرمسار، آرادان و شهر ایوانکی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: منبع تامین آب برای اجرای طرح آبرسانی سد نمرود و رودخانه حبله‌رود است که از طریق خط انتقال آب به تصفیه‌خانه موجود گرمسار متصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار