استاندار کردستان خبر داد؛

انجام پروژه‌های کلان عمرانی در خشکسالی مالی

استاندار کردستان گفت: در سال کمبود منابع مالی و اعتباری پروژه‌های بزرگ عمرانی در کردستان اجرا شده است.

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با اعضای کانون های بازنشستگی استان به ارائه گزارشی از کارها و اقدامات در دست انجام برای توسعه و پیشرفت استان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه دولت با محدودیت و تنگنای مالی روبرو است اما ما توانستیم با پیگیری مجدانه منابع و اعتبارات قابل توجهی را برای اتمام پروژه‌های عمرانی تامین کنیم.

استاندار کردستان افزود: از مهمترین کارهای زیرساختی و پروژه‌های حیاتی برای استان اتمام آبرسانی به سنندج از محل سد آزاد بود که برای آن اعتباری به میزان ۸۵۰ میلیارد تومان به صورت نقد جذب و هزینه شد و هم اکنون مردم سنندج از برکات این طرح مهم بهره‌مند شده‌اند.

او دو بار سفر رییس جمهور به کردستان در مدت زمان ۵ ماه را نشانه اهمیت و جایگاه استان در نگاه مدیران ارشد نظام و دولت ارزیابی کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به سنندج موضوعات مهم دیگری از جمله اتمام و بهره برداری کامل راه آهن همدان به سنندج و تعین تکلیف کریدور شمال به جنوب مطرح شده و پیگیری‌های لازم و جدی برای این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار کردستان در ادامه بازنشستگان را منابع بزرگی از تجربه ارزیابی کرد و گفت:بازنشستگان می‌توانند به مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت بهبود شرایط و افزایش کارایی و بهره‌وری مناسب‌تر مشاوره دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.