سارق سابقه دار اشنویه در دام پلیس

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: سارق حرفه‌ای و سابقه دار که اقدام به سرقت اموال اماکن دولتی و خصوصی این شهرستان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: سارق حرفه‌ای و سابقه دار با هویت مشخص که اقدام به سرقت اموال اماکن دولتی و خصوصی این شهرستان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی توکلی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طول سال در این شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و همچنین اقدامات فنی و پلیسی در نهایت یک سارق حرفه‌ای شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی اشنویه از شهروندان خواست با هوشیاری کامل در حین خروج از منزل با رعایت موارد ایمنی مانع سوء استفاده سارقان شوند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی استان آذربایجان غربی در سال جاری است.

شهرستان اشنویه بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.