مقام یمنی: پول‌های بن سلمان برای براندازی در ایران به هدر رفت

عضو مجلس و عضو کمیته دفاع و امنیت یمن در توییتی تایید کرد توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران خنثی شده و پول‌های بن سلمان به هدر رفت.

عبدالسلام جحاف، عضو مجلس و عضو کمیته دفاع و امنیت یمن در توئیتی نوشت: اعتراضات ایران وارد مرحله کما شده است. ایران اسلامی بر بزرگترین توطئه‌ای که موجودیت آن را از ۴۰ سال پیش هدف گرفته است، پیروز شد. این پیروزی بزرگ را به ملت ایران تبریک می‌گوییم. میلیارد‌ها پول بن سلمان به هدر رفت و توطئه آمریکا و اسرائیل شکست خورد. این است ایران مقتدر.

پیشتر عبدالسلام جحاف با انتشار سلسله پیام‌های توییتری اقدامات موفقیت آمیز ایران در خنثی سازی توطئه‌ها را ستود. او در این توییت نوشت: ایران، چه کشور بزرگی است و مردم آن چقدر بزرگوارند. با وجود همه توطئه ها، ایران همیشه پیروز بوده است. تهمت‌های دروغین به ایران وارد و این کشور را تحریم کردند. این کشور محاصره شد و هدف (دشمنان) قرار گرفت. با وجود همه این توطئه‌ها و نیرنگ سیاسی سازمان یافته، ایران به لطف انقلاب و رهبران مؤمن، صبور و مجاهد خود سربلند است. ایران، پیروز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مردم ایران همه دشمن میشناسند و اگر اعتراضیم هست فقط و لقط بخاطر معیشت و گرانی هست که متاسفانه دولت خودش از پارسال باعث تشدید تورم و گرانی بی حد و حصر شد وگرنه مردم دوست دار این نظام هستند که سالیان متمادی امنیت لا اقل در کشور تامین کرد ه زندگی خیلی سخت و طاقت فرسا شده از فردا هم اطمینان و امیدی نیست همه تند خو و عصبی مز اج کلاف سردرگم در گذران زندگی شدند خرده و عمده فروش در همه صنف تا خدمات دارند ظلم و تعدی میکنند کسیم پیگیر نیست
آخرین اخبار