مقام یمنی: ایران به لطف انقلاب و رهبران مومن پیروز خواهد بود

عضو مجلس و کمیته دفاع و امنیت یمن در پیامی اقدامات موفقیت آمیز ایران در خنثی سازی توطئه‌ها را ستود.

عبدالسلام جحاف، عضو مجلس و عضو کمیته دفاع و امنیت یمن با انتشار سلسله پیام‌های توئیتری بار دیگر اقدامات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی گناه یمن ر ا محکوم کرد و اقدامات موفقیت آمیز ایران در خنثی سازی توطئه‌ها را ستود.

او در توئیتی نوشت: ایران، چه کشور بزرگی است و مردم آن چقدر بزرگوارند. با وجود همه توطئه ها، ایران همیشه پیروز بوده است. تهمت‌های دروغین به ایران وارد و این کشور را تحریم کردند. این کشور محاصره شد و هدف (دشمنان) قرار گرفت. با وجود همه این توطئه‌ها و نیرنگ سیاسی سازمان یافته، ایران به لطف انقلاب و رهبران مؤمن، صبور و مجاهد خود سربلند است. ایران، پیروز خواهد شد.

عبدالسلام جحاف، عضو مجلس و عضو کمیته دفاع و امنیت یمن همچنین با انتشار تصاویری از لحظات جان دادن کودک بیمار خود در توئیتی نوشت: فرزندم محمد، این گونه در برابر چشمان من جان داد و من نتوانستم او را برای درمان و نجات جانش به خارج ببرم. بن سلمان (ولیعهد سعودی) او را کشت، همانطور که ده‌ها هزار کودک یمنی دیگر را کشت. زمانیکه فرزندم را به یاد می‌آورم، بیشتر مطمئن می‌شوم که نابودی عربستان، نزدیک‌تر از آن است که پیش بینی کردم. این پسرم است، چگونه برخی، از ما می‌خواهند تا در برابر ستمگران سکوت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
درود بر سربازان گمنام امام زمان درود بر مردان مظلوم یمن ....صد لعنت بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
زنده باد ایران و ایرانی ، زنده باد یمن و مردم صبور و شریف یمن ...
آخرین اخبار