کشف ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال کالای قاچاق /جان باختن موتور سوار بر اثر واژگونی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه هشتم آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

فرمانده انتظامی تاکستان از کشف ۷ هزار بسته غذای حیوانات خانگی و۱۰۸ عدد فلاسک چای قاچاق از ۲ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد. 

 

سرهنگ"کوروش عزیزی"  اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان، حین گشت زنی در آزادراه "قزوین- زنجان"به یک دستگاه خودرو وانت نیسان و پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

 

وی افزود: پس از توقف خودرو‌ها و در بازرسی اولیه توسط ماموران، ۷ هزار بسته غذای حیوانات خانگی و ۱۰۸ عدد فلاکس چای قاچاق کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی غذای حیوانات خانگی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و فلاسک‌های خارجی یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جان باختن راکب موتورسیکلت بر اثر واژگونی

رئیس پلیس راه استان قزوین از جان باختن راکب موتورسیکلت براثر واژگونی درمحور"ضیاآباد-خرمدشت " خبر داد.

سرهنگ"فرهاد ذاکری منش"، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت درمحور" ضیاآباد-خرمدشت" محدوده سه راهی "رحیم آباد" بلافاصله ماموران گشت پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، راکب موتور سیکلت بر اثر شدت جراحات وارده متاسفانه در دم جان باخته است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه که با هماهنگی قضائی جسد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان خودرو و وسایل نقلیه موتوری به ویژه در جاده‌ها و محورهای روستایی می تواند تا حدودی زیادی از بروز حوادث جلوگیری کند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در "زیاران"

 

فرمانده انتظامی شهرستان "آبیک" از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و کشف 115 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 6 خرده فروش موادمخدر در شهر"زیاران" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "بهروزلامعی "  اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، با هدف پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی مرجع قضایی با تشکیل تیم های عملیاتی و بهره مندي هدفمند از امكانات و تجهيزات به نقاط شناسایی شده اعزام و 6 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر، 115 گرم انواع مواد مخدر و تعدادی آلات، ادوات توزین و مصرف مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مهمترين هدف اجراي اينگونه طرح‌ها را افزايش نظم و آرامش و جلب رضايتمندي مردم عنوان کرد و ضمن تاكيد بر هوشياري خانواده‌ها از آنها خواست، براي ريشه كن كردن اعتياد كه موجب تباهي جوانان و نوجوانان مي‌شود ضمن همكاري با پليس، هرگونه اطلاعات و اخبار در اين خصوص را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار