اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

برخورد قطار مسافر بری با عابر در قزوین/کشف سیگار قاچاق در تاکستان

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه یکم آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرگرد  میثم جلیله وند رئیس پلیس راه آهن استان قزوین گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مسافربری مشهد - زنجان  با عابر پیاده در کیلومتر ۱۵۴ بلاک قزوین-سیاه چشمه بلافاصله ماموران انتظامی پلیس راه آهن به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل سانحه مشخص شد عابر پیاده که قصد عبور از حریم راه آهن را داشته با بدنه قطار مسافربری در حال حرکت برخورد و دچار جراحت شده است.

رئیس پلیس راه آهن قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان علت بروز حادثه را ورود غیر مجاز عابر، به حریم ریلی راه آهن اعلام کرده اند، از تمام ساکنان اطراف ریل خواست: از تردد در مسیر ریلی راه آهن خود داری کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری بخش دشتابی شهرستان بوئین زهرا با هدف افزایش احساس آرامش فردی وعمومی، پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش دشتابی این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود:ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیم‌های عملیاتی و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات به نقاط شناسایی شده اعزام و ۲ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: در اجرای این طرح ۶۱۰ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی آلات و ادوات توزین و مصرف مواد مخدرکشف شد.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را داشته و آن‌ها می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

کشف سیگار قاچاق در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، در راستای مقابله با قاچاق، عرضه و فروش کالای قاچاق، بازدید از واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف، ۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از مردم خواست: در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در خصوص خرید و فروش اقلام قاچاق، سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.