مشارکت مردمی ۲۸ میلیارد تومانی در کمک به نیازمندان بوئین زهرا

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا گفت: در نیمه نخست امسال مردم نیکوکار بیش از ۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان بوئین زهرا مساعدت کرده اند.

ابوالفضل خاکباز رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا گفت:  طی ۶ ماهه نخست سال جاری در مجموع بیش از ۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان کمک اقشار مختلف به نیازمندان و محرومان شهرستان بوئین زهرا بوده است که از این میزان بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان در شهر بوئین زهرا جمع آوری و به نیازمندان اهداء شده است.

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از پنج میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه در شهرستان و بیش از دو میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه در شهر بوئین زهرا بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۶۸۷ میلیون تومان صدقه از ۱۲ هزار و ۷۸۲ صندوق صدقات شهرستان و بیش از ۳۵۰ میلیون تومان صدقه از پنج هزار و ۹۴۶ صندوق صدقات شهر بوئین زهرا جمع آوری شده است.

خاکباز عنوان کرد: یکی از طرح‌های مورد استقبال در کمیته امداد امام خمینی (ره) اکرام ایتام و محسنین است که در شهر بوئین زهرا یک هزار و ۷۱۹ حامی از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند که در شهرستان بوئین زهرا تعداد فرزندان تحت حمایت ۱۷۴ فرزند یتیم و ۷۴۹ فرزند محسنین است.

وی تصریح کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان به حساب ۶۵ فرزند یتیم و ۳۵۵ فرزند محسنین واریز شده که در شهرستان بوئین زهرا میزان کمک چهار هزار و ۱۱۶ حامی بیش از دو میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا خاطرنشان کرد: ۲۸ مرکز نیکوکاری در شهرستان بوئین زهرا داریم که طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان کمک مردمی را جمع آوری و به دست محرومان و نیازمندان رسانده اند که از این میزان کمک بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۸ میلیون تومان در ۱۳ مرکز نیکوکاری شهر بوئین زهرا جمع آوری شده است.

وی اعلام کرد: عموم مرد نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و یا دفاتر مراکز نیکوکاری تحویل دهند البته برای کمک‌های غیرحضوری نیز کد مهربانی اختصاص یافته تا نیکوکاران با سهولت بیشتری خدمات خود را اهداء کنند.

خاکباز یادآورشد: نیکوکاران کمک‌های خود به نیازمندان شهرستان بوئین زهرا را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۵*۸۸۷۷*، محرومان دشتابی با کد مهربانی # ۰۲۸۱۳*۸۸۷۷*، نیازمندان رامند با کد # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* و به محرومان شال از طریق کد # ۰۲۸۱۵*۸۸۷۷* اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.