اعتصاب سه روزه استادان دانشگاه در سراسر انگلیس آغاز شد

استادان دانشگاه در انگلیس در اعتراض به وضعیت حقوق و شرایط کاری خود در سراسر این کشور اعتصاب کردند.

شبکه تلویزیونی جی بی ان در گزارشی اعلام کرد استادان دانشگاه در انگلیس اعتصاب کرده اند. رئیس انجمن اساتید دانشگاه در انگلیس در این خصوص اعلام کرد این اعتصاب بزرگترین اعتصابی است که در دانشگاه‌های انگلیس برپا می‌شود. این اعتصاب در اعتراض به وضعیت حقوق و شرایط کاری است.

او در ادامه گفت: این لحظه‌ای بود که ده‌ها هزار استاد دانشگاه منتظر آن بودند یعنی اعتصاب سراسری. در ادامه سخنان او دکتر جوئل اندرسون، استاد انگلیسی اعلام کرد همه متوجه شده اند که نمی‌توانند قبوض خود را پرداخت کنند. این وضعیت هم بر زندگی دانشجویان تاثیردارد و هم بر زندگی استادان.

از امروز  (پنجشنبه) بیش از هفتاد هزار نفر از استادان ۱۵۰ دانشگاه انگلیس به مدت سه روز اعتصاب می‌کنند و با این کار خود، تحصیل بیش از دو و نیم دانشجو متوقف می‌شود. یکی دیگر از دغدغه‌های استادان، مستمری بازنشستگی است. انجمن استادان انگلیس که ۱۴۰ انجمن کوچکتر در آن عضو هستند، اعلام کرده است که میزان مستمری پرداختی دروضعی قرار دارد که استادان بازنشسته به سختی می‌توانند هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند و لازم است ثبات اقتصادی در کشور ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۲۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
اساتید دانشگاه انگلیس انقلاب کنید و کشورتان را از چنگال یهودیان کثیف نجات دهید و به ایران بپیوندید تا رستگار شوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
به قول ما ایرانی ها خدا جای حق نشسته. برای کشور عزیز ما ایران نقشه اعتصابات سراسری کشیدن خدا مکرشون رو به خودشون برگردوند. اعتصابات انگلیس، تظاهرات فرانسه و تیراندازی های مرگبار جمعی آمریکا. نوش جونشون.
آخرین اخبار