نباید از فضای مجازی غفلت کنیم

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: قسمت اعظم عمر ما و فرزندانمان در فضای مجازی سپری می‌شود در حالی که دشمن در این فضا فعالیت‌ها دارد و نباید از این قضیه غفلت کنیم.

همزمان با هفته بسیج میز خدمت در محل مسجد سید الشهدا کوهبنان با حضور اعضای شورای اداری و اعضای شورای تامین به همت بسیج ادارات و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگرار شد.

 سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: کار انتظامی و تامین امنیت با همکاری و تعامل همگان عملی می‌شود در حالی که شعار ما خدمت صادقانه و بی منت به عموم شهروندان است.

او تاکید کرد: کوهبنان کمتر از یک درصد جرائم استان کرمان را به خود اختصاص داده است که این مهم به ابعاد فرهنگی بودن و مذهبی بودن این خطه بر می‌گردد.

فرمانده انتظامی کوهبنان افزود: قسمت اعظم عمر ما و فرزندانمان در فضای مجازی سپری می‌شود در حالی که دشمن در این فضا فعالیت‌ها دارد که نباید از این قضیه غفلت کنیم.

او اظهارکرد: بایستی سیستم پایش تصویری کوهبنان ارتقا پیدا کند، صاحبان خودرو‌ها سیستم ردیاب روی خودور‌ها نصب کنند تا سرقت خودرو‌ها صفر شود.

اسلامی خطاب به حاضرین گفت: سیستم مها (هشدار دهنده الکتریکی) را در منازل نصب کنید تا سرقت منازل و اماکن‌کاهش چشمگیری پیدا کند.

در ادامه احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: همگان باید قوانین‌و مقررات را رعایت کنند تا شاهد کاهش تصادفات در سطح شهر باشیم که این خود نوعی کمک به نیروی انتظامی است.

او ابراز داشت: طی چند ماه گذشته ۶۰ هرار متر از معابر اصلی و فرعی شهر کوهبنان آسفالت شده و حدود ۵۰ هزار متر دیگر را در دستور کار داریم که حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

او اظهارکرد: شهروندان کوهبنانی مشکلات موجود را به شهرداری اعلام کنند تا در اولویت قرار گیرد و در فرصت مناسب برطرف گردد.

شهردار کوهبنان ادامه داد: تعداد سگ‌های بلاصاحب رو به افزایش بود که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد، اما این مهم به طرق گوناگون کنترل شد.

موزائیک کردن پیاده رو‌ها، احداث سرعت گیر جلوی تکیه سید الشهدا، نصب چراغ راهنما در چهار راه سیدالشهدا و چهار راه مسکن مهر و... از مهمترین خواسته‌های حاضران بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار