محاکمه اغتشاشگران خواسته عموم مردم است

امام جمعه کوهبنان گفت: دستگاه‌های قضایی باید اغتشاشگران را محاکمه و مجازات کنند که این خواسته عموم مردم است.

حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت: برخی‌ها خواسته و یا ناخواسته با اغتشاشگران همراهی کردند اغتشاشگرانی که با عزت کشور مخالف هستند لذا دستگاه‌های قضایی باید اغتشاشگران را محاکمه و مجازات کنند که این خواسته عموم مردم است.

او  پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: اطاعت از خدا، اطاعت از رسول خدا و اولی الامر، تقوای الهی، کنترل زبان، احسان ونیکوکاری موجب عزت و رستگاری انسان می‌شوند.

او تاکید کرد: در دوران کرونا بسیج و سپاه در راستای کمک‌های مومنانه پیش قدم بودند قطعا اینان جز محسنین هستند البته سردار دل‌ها و شهدا در راستای خدمت رسانی به نیازمندان پیش قدم بودند.

امام جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای قم افزود: معظم له بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید دارند حادثه شاهچراغ یکی از ستاره هاست که در تاریخ ماندگار خواهد بود.

او ابراز داشت: شهید و شهادت بعنوان مجموعه ارزشمندی است، چون شهید مظهر ایمان، عمل صالح و جهاد در راه خداست و هویت ملی را شهادت ارتقا می‌دهد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: شهیدان در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند تا دشمن به آرزوی خود نرسد شهید امنیت جان خود را می‌دهد تا آسایش در جامعه ساری و جاری باشد.

او یادآور شد: شهیدان امنیت با عزت رفتند بعضا زیر شکنجه قرار گرفتند تا به شهادت رسیدند، اما آنان برای عزت کشور رفتند در حالی که زنده اند و یاری گر ملت هستند لذا ما هر گونه فتنه را محکوم می‌کنیم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: برخی‌ها خواسته و یا ناخواسته با اغتشاشگران همراهی کردند اغتشاشگرانی که با عزت کشور مخالف هستند لذا دستگاه‌های قضایی باید اغتشاشگران را محاکمه و مجازات کنند که این خواسته عموم مردم است.

او ابراز داشت: در هفته بسیج یاد و خاطره حضرت امام، شهیدان، سردار دل‌ها و شهیدان شهرستان کوهبنان را گرامی می‌داریم و با راه شهدا و مقام معظم رهبری تجدید عهد و بیعت می‌کنیم.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: ما همراه با بسیج، نیروی انتظامی از ولایت و رهبری همچنین کشورمان دفاع می‌کنیم و همواره تلاش می‌کنیم که اتحاد ما حفظ شود.

او ادامه داد: روز گذشته دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و معاونین  به کوهبنان تشریف آمدند که جا دارد از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان که وی را به منطقه دعوت کردند تشکر کرد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت:جلسه شورای اداری که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و همراهان ایشان برگزار شد مصوبات خوبی داشت که باید تا پایان سال عملی شوند احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان، اهدای پنج هزار بسته معیشتی با همکاری دفتر امام جمعه و بسیج، اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مساعدت به جهاد کشاورزی جهت حفر چاه، لوله گذاری و لایه روبی قنوات، مساعدت به اماکن ورزشی، بهداشتی و آموزشی، خرید دستگاه دیالیز و... از مهمترین مصوبات بودند.

حجت الاسلام جعفری افزود: نماینده بنیاد علوی در شهرستان مستقر شده که جا دارد همگان برای رسیدگی به مستضعفان با ایشان همکاری کنند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: با توجه به فصل سرما بایستی مصرف انرژی خصوصا گاز مدیریت شود همچنین همگان تلاش کنند که در مصرف آب آشامیدنی صرفه جویی کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، محاکمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بله خواسته مردمه وهرکسی به اندازه جرمی که مرتکب میشه درخواست دادخواهی بشه ولی خدایی باید عمل کردوبیشترازجرم حکم صادرنکنیدعاقبت بدی درانتظارماست ازخدابترسیم و همیشه خدارامدنضرداشته باشیم .یاالله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مماشات را کنار بگذارید
حتی این هایی که نظر منفی میدهند به برخورد با این گروهک ها شناسایی کنید چون قطع به یقین از همین اوباش مزدور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
احسنت درسته هیچ آدم عاقلی موافق آزادی این وحشی های ساده لوح نیست و همه مردم میخوان اینا رو سخت مجازات کنن
اینایی هم که منفی میدن دوست و همدستای این وحشی ها هستن