حمایت دوباره ند پرایس از ناآرامی‌ها در ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید حمایت آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران شامل ارائه ابزار‌های ارتباطی برای آشوبگران خواهد بود.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری که بامداد امروز (جمعه) برگزار شد، در ادامه سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا اظهار داشت: «ما گفتگو‌هایی در این خصوص داشته‌ایم که چگونه حمایت خود را از ایرانیان نشان دهیم».

به گزارش وبسایت وزارت خارجه آمریکا، ند پرایس تاکید کرد: «ما آنچه را در توان داشته باشیم برای حمایت از آنان به کار می‌گیریم». به گفته او حمایت‌ها شامل  ارائه ابزار‌هایی است که معترضان با استفاده از آن بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و به خارج از ایران متصل شوند.

در راستای حمایت‌های آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران، چندی پیش، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی تبلیغاتی برای یک نماینده دموکرات در کالیفرنیا مدعی شد: «نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آن‌ها به زودی خود را آزاد خواهند کرد.» با این حال، چند روز بعد، ند پرایس ضمن عقب نشینی از چنین موضع گیری گفت که اظهار نظر اخیر جو بایدن درباره ایران به «ابراز همبستگی با معترضان» اشاره داشته است!

آمریکا در روز‌های اخیر تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده و مدعی شده افرادی را هدف قرار داده که با حزب‌الله و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تعدادی از شرکت‌های کشتیرانی و نفت مرتبط بودند. این در حالی است که مقامات کشورمان در مورد دخالت کشور‌های غربی در مسائل داخلی ایران هشدار داده و ریشه اصلی اغتشاشات اخیر در کشور را طرح‌های غربی‌ها به ویژه آمریکا برای به آشوب کشاندن اوضاع داخلی عنوان کرده‌اند.

سید محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای، درباره مداخله آشکار غرب در مسائل داخلی ایران می‌گوید: ایران معتقد است زمانی که بایدن می‌گوید به زودی ایران را آزاد می‌کند، این به خوبی آنچه را که آمریکا به دنبال آن است آشکار می‌کند. رژیم آمریکا یک رژیم سرکوبگر و بیرحم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران که در زمان دولت احمدی نژاد و حسن روحانی و رئیسی حمایت کرده است
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند.
پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای غربی 100 درصد از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
ند پرایس بی ادب، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
شبکه ایران اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
قبلا" هم این مطلب را نوشتم اما نشر ندادید. هیچ کشوری در حال حاضر توان حمله به ایران را نداره و نیازی هم نیست. چون این موریانه فساد ، رانت و اختلاس پایه های این خانه را داره میخوره و به یکباره از درون فرو میریزه. چطور میشه موشک هایپر سونیک بسازیم اما کارت ملی را نتونیم خودمان بسازیم. دلیلش اینه که حکومت فقط به فکر بقای خودش هست و اصلا مردم واسش مهم نیستند. 200 همت واسه سال بعد قراره پول چاپ بشه این یعنی تورم شدید سال بعد و همین مسایل باعث فروپاشی اقتصادی و اجتماعی خواهد شد. وقتی حکومتی ناتوان از تامین معیشت مردم باشه نافرمانی مدنی زیاد میشه مثل همین بی حجابی های اخیر. پس بجای متهم کردن دولتهای دیگر و مردم معترض جل.ی فسادها را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
امریکاسلاح برای آشوبگران می‌فرسته که زحمت کشان هموطن مارابکشندوازاوناحمایت می‌کنه ولی ایران که دنبال ساخت موشک هست مخالفت می‌کنه اگرسلاح بده چرابرای عده ای آشوبگرمیفرستی
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۰:۳۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
این بیچاره ها خیلی به خود امیدوار هستند. البته چون اخبار دروغ خود را گوش می کنند جو برشون داشته. متاسفانه در اغلب موارد برخلاف تکیه بر واقعیت ها بر اخبار کذب تکیه دارند. این یکی از نشانه های مهم ضعف غرب و بخصوص امریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۲۱:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
اونا جوری دروغ میگن که خودشون هم باورشون میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
کارتر-ریگان_کلینتون_بوش پدر_اوباما_بوش پسر_ترامپ_
بایدن_روسای جمهوری که نتوانستندهیچ غلطی بکنند
امام خمینی در آن زمان فرمودند ما از جنگ نظامی وحصر اقتصادی نمی ترسیم .آنچه که ما را می ترساند
وابستگی فرهنگی است که مقام معظم رهبری هم تعبیر به شبیخون فرهنگی داشتند
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۸:۲۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
ببین کار ما به کجا کشبده که یه معلوم الحالی بنام ند پرایس میخواد ایران ما رو دست بدست کنه. خدایا ما چقدر بدبختیم؟ استغفر الله ربی و اتوب الیه.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۰:۳۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
شما آره ولی ما نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
ما بد بخت نیستیم بلکه خیلی هم خوش بختیم که خداوند دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
از خدا یک چیز می خواهم و اون این است که کسانی رو که علیه ایران می شورانند و براشون هزینه می دهند رو خدا به سمت خودشون برگردونه و با هزینه خودشون برای خودشون توطئه کنند و ما ببینیم که چه بلایی سر همین عناصرشون می آورند.
حال می ده شنیدن و دیدن اون صحنه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
چنانکه صدام بادکنکی بود که آنها بر علیه ایران تجهیزش کردند و یا طالبان و داعش را آنان بوجود آوردند اما در آخر مقابل خودشان قرار گرفتند .
ما هم خدایی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
به فکر رفقای اروپاییشان باشند که کم کم دارند آماده سوزاندن باغشان می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
باغشان را کرم (بایدن) و شته (ترامپ) گرفته اشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
اخ جون یعنی اینستاگرام و یوتیوب و تلگرام رو میخوان برا ایران واز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
خاک....توبااین دیدگاه احمقانه
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
حمایتتون کافی نیست، بیشتر نمادیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
همیشه ملت ها را سر کار می گذارند تحریک می کنند و آشوب به پا می کنند و در آخرین مراحل یک خودی نشان می دهند تا بگویند کار را که کرد آنکه تمام کرد!
آخرین اخبار