رژیم صهیونیستی پشت اوکراین را در ارائه کمک نظامی خالی کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد که نمی‌تواند پدافند هوایی به اوکراین ارسال کند.

نشریه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت که «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اعلام کرده است که اگر به اوکراین پدافند هوایی بفرستند، دست این رژیم خالی می‌شود.

بنی گانتس در بخشی از سخنان خود با بیان آنکه ظرفیت تولید پدافند هوایی برای تامین دفاع هوایی اوکراین را ندارند، گفت: «غیرممکن است که پدافند هوایی به اوکراین بدهیم و ذخایر دفاع هوایی خودمان را خالی کنیم.»

کی‌یف بار‌ها از رژیم صهیونیستی خواسته تا به اوکراین سامانه دفاع هوایی و دیگر اسلحه‌ها را بفرستد. اما رژیم صهیونیستی با آنکه تعداد زیادی کمک بشردوستانه به اوکراین رسانده است، از ارائه تسلیحات نظامی و اسلحه به این کشور خودداری کرده است.

پیشتر هم اواخر مهرماه بنی گانتس گفته بود که تل‌آویو می‌خواهد به اوکراین در بحبوحه جنگش با روسیه کمک کند، اما اصرار داشت که سلاح ارائه نخواهد کرد و افزود: «ما از اوکراینی‌ها خواسته‌ایم اطلاعاتی را در مورد نیاز‌های خود به اشتراک بگذارند و پیشنهاد داده‌ایم که در توسعه یک سیستم هشدار اولیه نجات دهنده کمک کنیم.»

این اظهارات پس از آن مطرح شده بود که روسیه هشدار داد برنامه‌های ادعایی تل‌آویو برای تامین تسلیحات به کی‌یف همه روابط بین مسکو و تل آویو را از بین می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
چه توقعی دارید بزودی رژیم صهیونیستی خود به شدت نیازمند کمک خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
salbeart
۰۰:۳۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
فقط در برابر مقاومت که هواپیمای جنگی ندارند و خودی نشون میدان و اون با نامردی هرچه تمام ،همه چی بمباران میکنند و گرنه اسرائیل بدبخت تر از تمام کشورها هست و همه چی شون بر لاف و هارت و پورت استوار هست و خوی وحشی گری و ترور ناجوانمردانه و جنایت جنگی ، وگرنه ملت خودشون هم آسایش و خواب ندارند و میدوند این رژیم حرفی واسه گفتن نداره رو در رو و همه چیز شون روی هواست و مهلت بقای زیادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
salbeart
۰۰:۱۹ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
سلام . بهانه است. قبلا هم گفته بودند این سلاح ها احتمال داره بدست ایران برسه و مهندسی معکوس بشه و یا به یهودیان ساکن روسیه بد میشه و مین روابط اسرائیل و روسیه خراب میشه : میدوید دقیقا چه قضیه؟ قضیه آینه که این سلاحها و پدافند رژیم موقتی اسرائیل اگر کارایی داشت که میتونست از خودشون در برابر مقاومت فلسطین و لبنان دفاع بکنند و دقیقا به دو منظور نمی تونند ارسال بکنند؛ اولا آبروش میره که سلاح هاشون کارایی نداره و دوما نمیتوان به کشورهای بدبخت و نوکر صفت عربی بفروشند .( در کل کارایی خاصی ندارند)
آخرین اخبار