پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی به ۸۰۰ متقاضی

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۸۰۰ متقاضی تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مهدی مرادی با اشاره به اینکه امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۵۰۰ واحد است، گفت: تاکنون ۸۰۰ متقاضی تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون بانک‌های کشاورزی، سپه، تجارت و پست بانک به منظور پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی معرفی شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: یکی از مشکلات عمده ما در این حوزه پراکندگی بانک‌های عامل و تعداد متقاضیان است چرا که به طور مثال در لردگان بانک تجارت وجود ندارد.

مرادی اضافه کرد: در حال پیگیری هستیم تا تعداد بانک‌های عامل را افزایش دهیم و پیش‌بینی می‌کنیم این مشکل تا پایان ماه جاری حل شود.

وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال اقدامات معرفی به بانک و عقد قرارداد تسهیلات ۲۰۰ میلیونی ساخت مسکن روستایی به متقاضیان انجام و با گرم شدن هوا عملیات ساخت و ساز آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.