اتهام جدید مجازی‌ها به جمهوری اسلامی؛

وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کند

برخی مدعی شده‌اند ایران به‌دلیل مسائل داخلی نمی‌تواند سیاست‌های منطقه‌ای خود را پیاده کند و همین امر سبب امنیت منطقه گردیده است.

به گزارش مرکز مقابله با شایعات سایبری سازمان فضای مجازی سراج، برخی از افراد در فضای مجازی مدعی شده‌اند، باتوجه به درگیرشدن جمهوری اسلامی در مسائل سیاسی و اجتماعی داخلی کشور، دیگر نمی‌تواند در مسائل داخلی دولت‌های منطقه دخالت کند، به همین‌خاطر ثبات سیاسی و امنیتی به منطقه بازگشته است.

پیش از این هم، افرادی مانند ژنرال فرانک مک‌کنزی، فرمانده کل نیرو‌های ارتش آمریکا در منطقه خاورمیانه و شرق آفریقا و آسیا (سنتکام)، وزرای خارجه کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و دیگر مقامات آمریکایی و اروپایی، ایران را عمل بی ثباتی در منطقه دانسته بود. در همین راستا، اغتشاشات اخیر کشور سبب شده تا دوباره به این موضع در فضای مجازی توسط کاربران عادی اشاره شود. باتوجه به اینکه در دوماه گذشته فضای مجازی بازار داغ شایعات و اخبار دورغین بوده، در این گزارش به بررسی این ادعا در فضای مجازی پرداخته می‌شود.

انهدام گروه تروریستی جبهه النصره توسط ارتش سوریه

طبق بررسی‌های انجام شده، در روز‌های گذشته نیرو‌های موشکی و هوایی سوریه برای تلافی حمله پهپادی، به مراکز تروریستی «جبهه النصره» حمله کردند، در این حمله اردوگاه آموزشی شبه نظامیان و پناهگاه‌های زیرزمینی این گروه تروریستی را در نزدیکی شهرک آشخانی تختانی منهدم کرده‌اند و ۹۳ شبه نظامی از جمله فرماندهان میدانی صدام الددلی و عبدالله الاحمد کشته شدند و ۱۳۵ تروریست به شدت زخمی شدند. لازم به ذکر است که، در روز‌های اخیر تعداد حملات گروه تروریستی جبهه النصره به مناطق کاهش تنش افزایش یافته است.

اتهام جدید مجازی‌ها به جمهوری اسلامی / وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کند

تروریسم در پاکستان

پنجشنبه ۱۲ آبان فردی ناشناس در جریان راهپیمایی اعتراضی به رهبری عمران خان در شهر وزیرآباد ایالات پنجاب به سوی نخست وزیر سابق پاکستان شلیک کرد. در این حمله تروریستی عمران خان از ناحیه پا مجروح و چند تن دیگر نیز در پی اصابت گلوله‌های این ضارب ناشناس زخمی شده‌اند. این ترور نافرجام از سوی شهبازشریف، نخست وزیر و عارف علوی، رئیس جمهوری پاکستان محکوم شد. لازم به ذکر است چند روز پیش هم دو سرباز پاکستانی در جریان درگیری مسلحانه با طالبان کشته شدند. در همین راستا روابط عمومی ارتش پاکستان در اعلامیه‌ای اعلام کرده که، تبادل آتش شدید بین نیرو‌های خودی و تروریست‌ها صورت گرفته است که تا به این لحظه پنج سرباز توسط تروریست‌ها کشته شده‌اند.

اتهام جدید مجازی‌ها به جمهوری اسلامی / وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کنداتهام جدید مجازی‌ها به جمهوری اسلامی / وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کند

انفجار‌های انتحاری در افغانستان

یکشنبه ۳۰ مهرماه در حادثه انفجار یک بمب در یک بازار شلوغ در ولایت پکتیا در جنوب شرق افغانستان، ۱۰ غیرنظامی را کشته و حداقل ۳۰ تن دیگر را زخمی شدند. گفتنی است که، در ولایت غزنی نیرو‌های ناتو و افغانستان با جنگجویان طالبان در ولسوالی قره باغ درگیر شدند. والی این ولایت خاطرنشان کرده، که سی طالب کشته و هجده تن زخمی و دوازده تن دیگر دستگیر شده‌اند و سه افسرپلیس مفقود شده است. در همین راستا قاری یوسف سخنگوی طالبان گفته که تنها دو طالب کشته و سه طالب زخمی شده‌اند.

اتهام جدید مجازی‌ها به جمهوری اسلامی / وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کند

وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کند

کشتار فلسطینی‌ها در کرانه باختری

نیرو‌های رژیم صهیونیستی در حوادث جداگانه‌ای در کرانه باختری و بیت‌المقدس شرقی اشغالی چهار فلسطینی را به شهادت رساندند. این خشونت‌ها در حالی رخ داد که پس از انتخابات ملی، یک تغییر سیاسی در اسرائیل در جریان است و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق، احتمالاً در یک دولت ائتلافی متشکل از متحدان راست افراطی، از جمله قانون‌گذار راست افراطی، ایتامار بن گویر، به قدرت بازمی‌گردد. وی در واکنش به این حوادث گفت که اسرائیل به زودی رویکرد سخت گیرانه‌تری را در قبال مهاجمان اتخاذ خواهد کرد. این حوادث آخرین مورد از موج خشونت‌ها در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس بود که در سال جاری بیش از ۱۳۰ فلسطینی را کشته شده‌اند.

وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کند

مبارزه با تروریسم در انگلیس

به تازگی فردی به مرکز جدید مهاجرتی در شهر دوور واقع در جنوب شرق انگلستان کوکتل مولوتوف پرتاب کرد. در بیانیه صادره از سوی واحد مبارزه با تروریسم انگلیس در این باره آمده است: شواهد به دست آمده نشان می‌دهد که یک انگیزه راست افراطی پشت این حمله وجود داشته است. اقدامات حمله کننده بر پایه تفکر افراطی صورت گرفته که از آستانه حادثه تروریستی می‌گذرد. از سوی دیگر، پلیس ضدتروریسم در جنوب شرق (CTPSE) نیز در این خصوص اعلام کرد که شواهد به دست آمده نشان می‌دهد که این اقدام با انگیزه تروریستی یک ایدئولوژی راست گرا انجام شده است.

وقتی ناآرامی‌های بین‌المللی شایعه‌بازان را میخکوب می‌کند

 کدام کشور‌ها عامل بی ثباتی‌اند؟

به گزارش مرکز مقابله با شایعات سایبری سازمان فضای مجازی سراج، برخی کاربران فضای مجازی به‌ویژه در توئیتر ادعا کرده‌اند، جمهوری اسلامی به‌دلیل مسائل داخلی نمی‌تواند سیاست‌های منطقه‌ای خود را پیاده کند و همین امر سبب پایداری آرامش و امنیت گردیده است. همانطور که در گزارش آمده است در دوماه گذشته «مهر و آبان ماه ۱۴۰۱»، کشور‌هایی مانند سوریه، پاکستان، افغانستان متحمل حملات تروریستی شده‌اند، لازم به ذکر است که در سطح بین‌الملل هم حمله تروریستی رخ داده است، به گفته واحد مبارزه با تروریسم انگلیس اتفاقی که در مرکز جدید مهاجرتی در شهر دوور واقع در جنوب شرق انگلستان افتاد از آستانه حادثه تروریستی می‌گذرد. طبق شواهد موجود در دو ماه اخیر خلاف ادعایی که کاربران فضای مجازی داشته‌اند، حملات تروریستی در کشور‌های منطقه و اروپا رخ داده است. این در حالی است که، بسیاری از مقامات اروپایی و آمریکایی ایران عامل بی‌ثباتی در منطقه می‌دانند، باتوجه به گفته کاربران فضای مجازی که ایران درگیر مسائل داخلی کشور است، حال باید پرسید سیاست‌های کدام کشور عامل بی‌ثباتی در منطقه است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
an
۰۸:۰۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
باسلام به همه ایرانیان بنده به عنوان یه هم وطن خواستم عرض کنم‌ مردم خوب ایران بنظرشماها ماهمه مردم این سرزمین هستیم یانه آیا مردم ایران حداقل امکان مثل مسکن وکاروماشین داشته باشن واقتصاد به نحوه خوب اداره بشه بنظرشماها اگه دشمن بخواد به خاک این سرزمین حمله کنه‌ کی میخواد جلوی اینا واسه فکرمیکنید که همه باید برای این سرزمین ازسرزمین خودمون دفاع کنیم . علت اصلی این حوادث به حجاب نیست جوانان باسواد کارندارن مشکل مسکن ووو هیچ دقت کردین فساد چقدرزیادشده هیچ میدونید بی بندوباری چقدتوجامعه زیاده همه مردم دلشون یه زندگی راحت میخواد آینده بچه هاشون .درضمن اینو عرض کنم‌ ۸۰٪مشکل جامعه مردم هستن ۲۰٪درصد دولت چرا وقتی مرغ ووو کمی گرون میشه همین شماها میرید ۱۰تا۱۰میگیرید وقتی تقاظ کم باشه طرف به خودش اجازه نمیده گرون کنه اون ۲۰٪درصد که دولت مشکل داره اینه متاسفانه قانونی نداره که جلوی اون کسانی رو بگیره واعدام کنه که دارایی‌های مملکت رو به به خارج ازکشور میبره به امید آن روزیکه مردم درارامش کامل زندگی کنن. الهی آمین. یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
خداروشکر چون اسرائیل وآمریکا بشدت سرشون گرم ایران بودیک دولت نزدیک به ایران بی سروصدادرعراق تشکیل شد.حزب الله هم نقشه مرزی را به اسرائیل تحمیل کرد بدون جنگ وخونریزی.اونی که سرش بندبود جاسوسای آمریکا واسرائیل بود خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

باز همان داستان قدیمی چند ماه پیش ،
کیست که هم نابودی نفت ایران در عراق برایش مفید است ،
هم نابودی آمریکا ؟

کیست که از هر جنگی سود می برد ؟
خواه آن کشور بهترین مسلمان باشد ،
خواه بدترین کافر ؟

کیست که تا این حد پشتوانه محکم دارد ،
که اگر همه دنیا آتش بگیرد او پیروز است ؟

اولین جواب منافق است ،
اما کدام منافق است که به هیچ جا وابسته نیست ؟

بی ریشه ، بی اصالت و حتی بی آینده ؟

بلی ، رژیم صهیونیستی ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
بمیرم برایت وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
امروز در شبکه سحر خیلی حرفهای خوبی رو در مورد ایران شمالی انور ارس شنیدیم. عالی بود. اگر در شبکه های داخلی هم پخش کنند، من موقتا دیگه تو خیابون تظاهرات نمیکنم. اگر نخجوان و باکو رو هم برگردونند که طرفدار نظام هم میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ایران جای زندگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
بهتره بگیم تروریستهای کشورهای همسایه، مشغول اغتشاش در ایران هستند برای همین کشورهای افغانستان و پاکستان، نسبتا آرام است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
بسیارضعیف بود
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
یعنی می فرمایید که ایران مایه امنیتی این کشورهاست؟
پلیس خاورمیانه شمایید؟
ما تحریم میشیم به خاطر این پلیس بازی شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
به فرض پلیس بازی هم نکنیم تحریم می شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ما تحریم میشیم به خاطر یه عده آشوبگر نمک به کور، خوبه خودتون باعث وبانی میشین وخودتون ایراد میگیرین وحق به جانبین! بنازم به رو!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
با سلام دولت و مجلس محترم با زنان و دختران بی حجاب بشدت تمام برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
این از خودشه از ضد انقلاب جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر سعودی مرگ بر مجاهدین مرگ بر انگلیس مرگ بر اینستاگرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
هم من هم شماداریم میبینیم اوضاع خیلی قروقاطبه بهتره باهم روراست باشیم تامشکلات معلوم وحل بشه ونه اینکه کتمان کنیم دلارسربه فلک گذاشته بانکهاپول ندارن نقدبدن وضع اب بحرانیه طبیعت درحال نابودی امنیت هم که اخیرامشخص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
توهم زدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
شما همیشه بشین نیمه خالی لیوان رو ببین به بقیه چه کار داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
حالت خوبه ؟ گفتی طبیعت یه لحظه فکر کردم ما توی مریخ هستیم بقیه دنیا توی آمازون زندگی میکنن . استاد همه دنیا دچار کم آبی و خشکسالی شده و البته اروپا شدت گرمایش و خشکسالیش دوبرابر بیشتر از بقیه قاره هاست . اوپوزیسیون اروپا الان میگن اروپا فلان اروپا بیسار . حالت خوبه کلا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
چیزی که من می‌بینم روزا خالی شدن خیابون از ارازل و شبا گرفتن صدای فحاشها
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
قبل اینکه دیر شه چشمتون رو باز کنید.به قول قدیمیا اینا واسه رژیم تنبون نمیشه.از مردمتون دلجویی کنید،چارتا دزد گردن کلفت مثل قالیباف رو محاکمه کنید این اعتراضها خودش جمع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
از پرچمت معلوم چقدر به فکر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
پس اینطور که شما می گویید شایعه نبوده و در همه جا اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
چی اتفاق افتاد؟
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۳:۰۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
منظور آقایون بین کشورها هست که شما خودت رو میزنی به اون راه ! لبنان داره با اسراعیل آشتی می کنه و ... بگذارید آرامش به منطقه و ایران بازگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
بله لابد عربستان هم دست از حمله به یمن کشیده.خودتون رو زدید به خواب و اراجیف شبکه های مجازی و باور میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
مغلطه نکنید این آشتی نبود بلکه با زور حزب الله حق خود را از دشمنان پس گرفت و اگر سلاح حزب الله نبود اسرائیل کل منابع کاریش را از آن خود می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
آشتییییی ؟ وای خدا مردم از خنده . هنوز نمیدونی اسرائیل از ترس پهپاد و موشک‌هایی که ایران به حزب الله داد مجبور به توافق شد . یعنی واقعا یک عده استاد متوجه نشدن سیاست هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ایران عامل بی ثباتی در منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
اونی که دشمنش و نشناسه به درد جرز لای دیوار هم نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
تازه جلوی ادامه زندان ابوغریب سازی وبمباران مسکونی وحمله صهیونیستهابه بیروت وجنایت درغزه ونابلس گرفته شده بااین تک جمله های بی تحلیل ازمستند دیگه کسی گول شیاطین فاسدوجنایتکارصهیونیست رونمیخوره کسانی که ازرسانه تاازمایشگاه فسادوخشونت وبیماری تولیدمیکنندانقلاب اسلامی جهانگیرما عمل کننده به دستورات پیامبران است وتوبه ومجازات براساس دین میدهد وفسادراریشه کن میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
قشنگ معلومه از کجا کامنت فرستادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
این نظام، راهش را به حکومت جهانی امام زمان خواهد گشود.
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۷:۱۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۲۱:۳۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ان شاءالله
Italy
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خدایی این یه مورد رو راست میگن ..امنیت منطقه بیشتر شده..این تصاویری هم که نشون دادین خس و خاشاکه و بیشتر شبیه اغتشاشه تا تروریسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
کدوم منطقه؟ خاورمیانه یعنی منطقه ای که مال خودمون. میشه بگید امریکا اینجا چه غلطی میکنه؟
بینوا یه روز همین امریکا هست و نیستت و ازت میگیره اونوقت میفهمی عامل بی ثباتی کی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
راست میگن ها به این توجه نکرده بودم تو این چند هفته اخبار مربوط به درگیری ها تو کشور های منطقه خیلی کمتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خبر بمب گذاری در یک مدرسه دخترانه در افغانستان رو نشنیدید؟ حمله به رئیس جمهور پاکستان رو چطور؟
آهان شما چون از بی بی سی و ایننرنشنال اخبار رو پیگیری میکنید نشنیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
چون به کمک امثال شما همه رسانه ها در تلاش برای دریدن نقشه ایران بودند و فرصت سایر اخبار را نداشتند ، اما باز هم کور خواندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
لعنت نفرین و مرگ برتروریستها و مزدوران وطن فروش غربگدا،جوابشان را با پهپاد و موشک بدهید این بی پدر و مادرها را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
همون دولت مردمی که لطف کرده و مثله آب خوردن مردم را با گلوله سرکوب نکرده هم دنیا را میخکوب کرده
این دیگه شایعه نیست گفته های جهرمی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
شما کامنتت رو توی همون شبکه تروریسای بنویس . اینجا اکثریت از حقیقت آگاهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
هلال شیعی در حال نابودی است .
Iran (Islamic Republic of)
عباس آبعلی
۱۲:۱۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
هلال شیعی تازه شکل نگرفته و درحال رشد است.مطمئن باش که رهبر هلال شیعی در حال آمدن است . البته نترس هلال شیعی حامل و حاوی صلح برای جهان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
آره حلوا عمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
نادان شیعه صاحب داره، به همین خیال باش.
اللهم عجل لولیک الفرح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
شما وطن فروشها همیشه با توهم زنده اید البته زندگی که چه بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
هست ولی چون داره آفتاب شیعی طلوع میکنه شما نمیبینی!:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
شما خواب هستین خورشید شیعه درحال طلوع است، هلال دیگه کجا بوده، اونوقت هلال بود که یمن هنوز وارد گود نشده بود!چنان درسی بهشون بدیم که تو کتاب‌ها بنویسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
از این حرف ها بزنید بلکه سوزشتون کم بشه. اما به خواست خدا شما خواهید سوخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
بخابید و بمانید در این وهم ، در این جهل ، بمانید و بمانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ترسم از روزی که فرصت توبه رو نداشته باشین و در آتش جهل و نفاق خودتون بسوزید . کسی توانایی مقابله با امام زمان رو نداره نادان . تمام ارتش‌های پلید و شیطانی دنیا در برابر اراده خداوند کمتر از بال مگس هم وزن ندارند . چرا با خدا مقابله میکنید ؟ یا نمیدونید قراره چه عاقبتی داشته باشین در آخرت یا شیطان شمارو دچار وهم کرده که میتونید جلوی خالق خودتون بایستین . خدا هرکسی رو بخاد هدایت میکنه به شرطی که خود اون شخص هم بخاد . ولی انگار شما شمشیر دشمنی با پروردگار رو از رو بستین . بدا به حالتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
به همین خیال باش ما با امام مون دنیا را خواهیم گرفت به زودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
قرصاتو وارونه نخور
آخرین اخبار