امیر موسوی، رئیس مرکز مطالعات راهبردی در مصاحبه با المیادین:

محموله جاسوسی ارسالی عربستان برای اغتشاشگران به دست اطلاعات ایران افتاد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی در مصاحبه با المیادین از لورفتن یک محموله ارسالی عربستان به داخل ایران و پیام تازه آمریکایی‌ها به تهران خبر داد.

امیر موسوی، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و روابط بین‌الملل در تهران، در ویژه‌برنامه شبکه خبری المیادین برای پوشش واقعیت اتفاقات جاری در ایران و موضع اخیر رئیس جمهور آمریکا در قبال تهران حاضر شد. او ضمن افشای این مطلب که یک محموله ارسالی عربستان برای حمایت از اغتشاشات در ایران لو رفته است، گفت به حمایت همه طرف‌های تکفیری در منطقه از اغتشاشات در ایران اشاره کرد و گفت هرآنچه در ایران در حال رخ دادن است، در واقع انتقامگیری داعش و حامیان داعش از ایران به دلیل مقابله ایران با طرح داعش در منطقه است.

او با اشاره به اینکه از طرف عربستان پیام‌هایی به ایران ارسال شده است، گفت: ریاض از قطع مذاکرات با تهران پشیمان خواهد شد. در جریان هستید که پیام‌هایی رد و بدل شد و سعودی‌ها گفتند که آن‌ها ارتباطی با شبکه ایران اینترنشنال ندارند و ایران هم پاسخ داد که اگر اتفاقی افتاد ایران هم ارتباطی با آن ندارد.

موسوی تأکید کرد، سعودی‌ها پول زیاد و تجهیزات اطلاعاتی به داخل ایران فرستادند و احتمالا قصد داشتند به سیستان و بلوچستان و کردستان ایران ارسال کنند، اما همه این پول‌ها و تجهیزات مثل تجهیزات شنود به دست نیرو‌های امنیتی ایران افتاد. آن‌ها فکر می‌کردند کسی که این‌ها را تحویل می‌گیرد از مخالفان ایران است، اما همه این‌ها به دست نیرو‌های اطلاعاتی ایران افتاد.

تلاش آمریکایی‌ها برای اصلاح موضع بایدن علیه ایران

این کارشناس در خصوص اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در یک گردهمایی در ایالت کالیفرنیا ضمن حمایت از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران گفته بود «نگران نباشید ما ایران را آزاد خواهیم کرد» گفت آمریکایی‌ها با ارسال پیام‌هایی به تهران سعی دارد بگویند که حرف جو بایدن دقیق نبوده است و تلاش دارند آن را اصلاح کنند. به گفته موسوی حرف‌های بایدن موضع رسمی آمریکا در قبال ایران نیست.

موسوی با تاکید بر اینکه ناآرامی‌های اخیر در ایران بخشی از تلاش آمریکا برای تضعیف مذاکرات وین بوده، گفت: «این نشانه شکست طرحی است که روی آن حساب کرده بودند و دارند از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کنند. آن‌ها دارند همان شیوه سوریه را در ایران اجرا می‌کنند و این طرح، ریختن خون ایرانی‌ها در داخل ایران است. این پیام رسید».

موسوی افزود: از آنجا که ایران در مذاکرات محکم ظاهر شد و بر مواضع خود پافشاری کرد، آمریکا میخواهد موضع ایران را متزلزل کند.

وی عدم تزلزل ایران را ایمان ایرانی‌ها و پشتیبانی مردم عنوان کرد و گفت: اگر موضع ایران قوی باشد، معنایش این است که متکی به تصمیم‌های عقلانی و منطقی و متکی به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است. ایران که به توافق پایبند بوده است. آمریکا بود که از توافق خارج شد... ایران در وضعیت خوبی است و آمریکایی‌ها هستند که عجله دارند. اما آن‌ها دنبال تغییر دادن وضعیت موجود بودند.

ارسال پیام به تهران نشانه شکست طرح‌های آمریکایی هاست

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه طرف آمریکایی با هدف دستیابی به اتفاقات جدید، باعث توقف مذاکرات شد گفت: پیام‌های هسته‌ای از یک هفته پیش به ایران رسید و احتمالا موضوع آن درباره راهکار‌هایی در خصوص ضمانت‌ها باشد.
موسوی ارسال پیام‌های آمریکا به تهران را شکست آمریکایی‌ها در طرح هایشان علیه ایران عنوان کرد.

وی درباره روی کار آمدن مجدد نتانیاهو و حتی جمهوری‌خواهان در آمریکا گفت، ایران جمهوری‌خواهان را تجربه کرده. در مقابل، ایران هم سالها، نتانیاهو را سنجیده است. چه می‌توانسته بکند که الان بتواند انجام بدهد.

حمایت مسعود بارزانی از اغتشاشات در ایران

موسوی، سخنان مسعود بارزانی رئیس سابق منطقه کردستان عراق، در ابتدای آشوب در ایران را با هدف حمایت از طرح از پیش آماده شده برای ایران دانست و گفت: حمله‌ای که به مرکز موساد در اربیل شد، به این دلیل بود که اربیل مرکزی برای استقرار دستگاه‌های اطلاعاتی شده که با طرح‌هایشان ایران و لبنان و دیگر کشور‌ها را هدف قرار گرفته‌اند و به رغم رایزنی‌های رئیس جمهور ایران با مقامات کردستان عراق متأسفانه هیچ کاری در این خصوص انجام نشد. البته باید گفت آن‌ها اختیاری از خود ندارند..

غرب تلاش می‌کند ایران را به ماجرای جنگ اوکراین بکشد

موسوی درباره تلاش غربی‌ها برای وارد کردن ایران به موضوع جنگ اوکراین با پیش کشیدن اتهام ارسال پهپاد‌های ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین گفت: دلیلش این است که غرب در جنگ علیه روسیه شکست خورده است. من فکر می‌کنم غربی‌ها از سخنان اخیر آقای امیرعبداللهیان که سخنان قوی‌ای بود، غافلگیر شده وقتی که گفت ایران قبل از جنگ روسیه به این کشور پهپاد داده، اما اگر در این جنگ استفاده شده است ایران بی‌اعتنا نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۶:۲۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
لعنت خدا بر امریک واسراییل و کشورهای غربی که حتی روزنامه و فرستنده های خبری انها در ترور داعش به حرم حصرت شاه چداغ بر خلاف ادعاهای انها که از دموکراتی وحقوق بشر وو داستان سرایی میکنند نه پیام تسلیتی بلکه داع دخالت و تهدید وتحریم با با شما یابوها کی هستین که به خود اجازه کشتاخی وتحریک بسلر شدید وزیرموز خانه اش انا لنا بار بک و صدر آعظمش و تحریم 31 نفر وممنوع به داخل خاکشون و با هارت وپوت و تهمت به به خاطر اکراین که سفیر اکراین بازهم با دروعی تحمت زد این 2000 پهپاد به روسیه داده که 1000 تای ان در بلاروس است و از طرفی فرمنده امریکای اقع یک جنایت با دلی سنکی وبسیار کستاخ با تهدیدی بسیار بزرک که بای د پهپادهای ایرانابود بشه موشکهاباستی و کارخانه بهبادی باید خراب بشه حابا تصادف و یا تصادف با ماشیتن حال این منطورش تروره و دستور میداد و میکفت انهایی که با پهباد کار میکنه بالاخره میاد بیرون انکار که پهپهادها اثری روی اشخاص میکداره که میکفت میاد بیرون و با تصدف ۰۰ باید خیلی مواطب فرماندهان هوا فضامون باشیم واشخاس را دو چش داریم 10قرص کنیم چون اینها از تجزیه شکست خودند به دنبال تمامیت نیروکاه ودانشمندانمان هستند ۰۰ باید خوب دقت کنیم از رفت وامدها مخضا که ان اشوب کران بیشترشون تعلیم از اریکا وصهصونیست ومنافقان بی شرف پست دزد بی رحم قاتل بچه های . میهن عزیزمان ایران خدایا همه به تو صحیح وسالم میسپارم وصحیح سالم به لف ومرحمت خودت نکهدار امین ❤✌✌✌✌✌✌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
این اغتشاش توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدورانشان برنامه ریزی شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
پیشنهاد می شود بخاطر گستاخی های عررستان ،ایران انجا را به عنوان یکی از استانهای خود به کشور عزیزمان الحاق کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
کاش یه نفرو قبلش میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
هر کشوری که به افرخته شدن و اغتشاش در ایران کمک میکنه معلومه مثل چی از ایران و قدرت ایران میترسه....ما باید مشکلاتمون رو با روش های انسانی نه وحشی گری حل کنیم.بقول سیمین دانشور " لباس های چرکمونو تو حیاط همسایه پهن نکنیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
ما با اینها زاویه فکری داریم و میخایم خودمون تصمیم بگیریم تکفیری ها یکی از بهانه های دشمنه آشوبگرای داخلی یکیشن نفوذی ها یکیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
بارزانی وامثال او که از یاران و دست پروردگان ما هستند حال چه شده که اکثر آنها مخالف ما شده اند چرا ایران در گیر موضوعی شده که اصلا به کشور ما ارتباطی نداشت و ندارد و نخواهد داشت مگه تفکر داعش از تفکر صدام بدتر بود الان تو عراق تو سوریه وخیلی جاهای دیگر حتی کردستان عراق ما دشمنان زیادی پیدا کردیم در صورتی که اینا اصلا عددی برای دشمنی نبودند ولی چه شده ؟!؟!؟!؟!!؟؟؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
با جنگ رسانه ایی و تبلیغاتی و دلار امریکایی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
کجا بارزانی دست پرورده ماست، بارزانی به ملت خودش وفادار نیست تا به ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
کشته شدن دو تبعه آمریکایی و کانادایی در بغداد
منبع امنیتی گفت که افراد مسلح ناشناس به سمت یک خودرو در منطقه «الکراده» بغداد تیراندازی کردند که به کشته شدن یک شهروند آمریکایی منجر شد.به گفته منبع مذکور، این شهروند آمریکایی به عنوان مدرس زبان انگلیسی در بغداد فعالیت می کرد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
این اتفاقات را ب فال نیک هم میشه گرفت ،دست خیلی دو دره بازها هم رو شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
انفجار انبار مهمات مزدوران سعودی در مأرب یمن ارتش و کمیته‌های مردمی یمن انبار مهمات مزدوران وابسته به رژیم آل سعود در مأرب را هدف قرار دادند. بنده از این بابت از اتش و کمیته های مردمی یمن تشکر و قدردانی می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بن سلمان خیلی وقته گور خودشو کنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که عربستان سعودی از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
و این در حالی است که امارات از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران در زمان دولت احمدی نژاد، دولت حسن روحانی و هم رئیسی حمایت کرده است پس مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای غربی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
وقتی به نیروی انتظامی حمله مسلحانه صورت می گیرد آیا می خواهید برای آنها شیرینی پخش کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
یه توطئه را برنامه ریزی می کنند تا میبینند داره شکست میخوره پا پس می کشند دوباره اگه داغ بشه دوباره رجز خونیهاشون شروع میشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اسرائیلی‌ها تصورشان این است که اگر ایران در سبک فعلی خودش باقی بماند می‌تواند روند نابودی اسرائیل را سرعت ببخشد؛ پس پایان اسرائیل جدی است و امروز می‌خواهند این روند را عقب بیندازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
کاملا مشخصه از این همه دست و پا زدناشون که چقدر از ایران میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا ۴۳ سال است که لحظه‌ای دست از دشمنی برنداشته است/باید فضای اعتراض را از نظر فیزیکی در کشور فراهم کنیم
هیچگونه محدودیتی برای تغییر قوانین در کشور وجود ندارد . قانون اساسی تصریح کرده است که این قانون می‌تواند هر ۱۰ سال یکبار مورد بازنگری قرار گیرد و البته این مسئله نیز همراه با استثنائاتی است از جمله اینکه تغییرات نمی‌تواند شامل اصولی باشد که جمهوریت و اسلامیت نظام را مورد خدشه قرار دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
افول آمریکا شروع شده ولی تجزیه آمریکا را قبول ندارم/ آمریکا به چیزی شبیه برزیل تبدیل خواهد شد/ انتهای افول آمریکا به سن شما دانشجویان خواهد رسید/ پیش بینی نابودی ۲۵ ساله اسرائیل زودتر اتفاق می‌افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ایرانی توهم توطئه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
یه کور عصا کش امثال شما هیچ وقت نمی تونه واقعیت ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
درحمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای کشور، 100 درصد عربستان سعودی نقش و دست داشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
پول مکه 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خدایا دشمنان ایران رو نابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
با عربستان باید همان کاری راکرد که عربستان با اینترنشنال بر علیه ایران دارد انجام مید هد.
با همان سلاحی باید با دشمن جنگید که در دست اوست.با انگلیس هم همینطور باید رفتار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ایران باید به یمن موشک و پهپاد ارسال کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ایران باید علنی و آشکار به یمن کمک نظامی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
نقش‌آفرینی دولت عربستان سعودی در ناآرامی‌های اخیر، موضوعی نیست که تردیدی در آن وجود داشته باشد. از حمایت‌های مالی و سیاسی از گروهک‌های خارج‌نشین تا عملیات رسانه‌ای از طریق شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و ربات‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مصداقی از رفتار خصمانه سعودی‌ها در برابر جمهوری اسلامی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تو رو خدا فکری هم له حال مولوی عبدالحمید کنید.واره نفاق راه میندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
به خدا آرامکو رو بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
وقتی بن‌سلمان علنی ایران را به جنگ داخلی تهدید کرد
بن‌سلمان زمانی که ۳۱ ساله و جانشین ولی‌عهد عربستان بود، باد در گلو انداخت و گفت جنگ را به داخل ایران می‌کشاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تا موقعی که در این کشور گاز هست این مشکلات هم هست گاز از طلا هم باارزش تره مگه چند تا کشور گاز دارند روسیه ایران و قطر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بلە تمام این اوضاعی کە پیش آمد، کار دشمن‌های گوناگون ایران همچون آمریکا،اسرائیل،عربستان،داعش،بارزانی،کوملە،ترکیە، اوکراین، انگلیس و فرانسە است و هیچ ربطی بە برنامەها و سیاست‌های داخلی کشور ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اگه اینترنشنال به شما ربط نداره یمن هم بزنه به ما ربط نداره
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای رهبر
۱۵:۳۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
این اغتشاگرها وفتنه گرها که هرروزبه خیابان میان وبینظمی درمیارن وشعارمیدن درواقع همون داعشی های تکفیری هستندخداازتون نگذره خدالعنتتون کنه وطن فروش های خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
لعنت به همه شون
خدایا خودت حافظ این کشور باش
ما هر وقت لازم باشه به میدان می آییم تا دشمن قسم خورده ما نتواند غلطی بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دیگر بس است باید از فاز تدافعی وارد فاز تهاجمی شوید چهار موشک بزنید عربستان آذربایجان الهام خانم بفهمه بعدشم استان بحرین و استان آذربایجان را الحاق خاک مقدس وطن کنید این مناطق جدا شده را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
الهام خانم چه خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
فیلم هندی زیاد نگا میکنی ساغیتو عوض کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان هنوز داره نفس می کشه در حالی که گذشته از این باید نفسش قطع میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خداوکیلی موندم کی راست میگه،اونور آبیها که خیرخواه ماملت نیستن،اینو آبیها هم که حرف راست نمیزنند.دیشب بیست وسی بابابای یکی ازکشته شدهای حوادث مصاحبه میکردمیگفت دخترمو نیروی انتظامی نکشته ،بعدهمین بابا رو نشون میدادبا شبکه های معاند مصاحبه کرده ومیگه دخترم توسط پلیس کشته شده!!!شمابگو کدومش راست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خدا وکیلی چشم و گوشتو باز کن میبینی کی راست میگه.کسایی که امنیت جان و مال و ناموس مون رو حفظ می‌کنند یا اونایی که میگن بریزید بزنید بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اینو بدون دشمن اگه راست هم بگه قطعا خیرخواهت نیست اگه حرف خودی را نخواستی باور کنی حرف دشمن راهم قبول نکن میدون دادن به دشمن حماقته
Lithuania
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
وقتی تحریم های بین المللی بر علیه ایران بیشتر و بیشتر شد، می فهمید آمریکا شکست خورده یا ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
وقتی هم که آمریکا از هم پاشید و اسرائیل غیب شد میفمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
نترس تو 8 سال جنگ هم همه این ملت ها برای کشتار مردم ما برای فروش سلاح رقابت داشتن اما اینبار کور خوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
کشور ما نباید در دام جنگهای فرسایشی و نیابتی قرار بگیرد ما نباید نه به آمریکا و نه به روسیه دل خوش کنیم هر دوی اینها سابقه استعماری و استکباری دارند و در باطن عین هم هستند لذا بایستی فقط به فکر اقتصاد و آبادانی کشور خودمان باشیم . از افکار تفرقه افکن و تجزیه و خرابکاری جز ویرانی و ضعف کشور هیچ چیز دیگری نصیب مردم نخواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
جناب ۱۵:٠۹ لطفا مسئله را قاطی نکنید تبادل اقتصادی با کشور های غیر متخاصم مثل روسیه و چین ووو بخشی از رفع مشکلات اقتصادی است اینکه روسیه در گذشته چکار کرده مهم نیست مهم الان است که چه رفتاری با ما داشته باشد حتی آمریکا هم الان دست از شیطنت و استعمار بردارد و واقعا صادقانه بخواهد یک رابطه مبتی بر احترام متقابل با ما داشته باشد ما نخواهیم گفت آمریکا در گذشته چکار کرده روسیه اموال ما را بلوکه نکرده ولی آمریکا کرده که باید آزاد
کند ، لطفا نه خودتو فریب بده و نه دیگران را .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۰۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بعضی وقتها خود مان ضعف نشان می دهیم و دشمنان هم سو استفاده می کنند اگر روسیه از ایران پهپاد خریداری کرده است به ما ربطی ندارد که روسیه از آنها برای چه مقاصدی بکار می برد از آقا ی عبداللهیان وزیر امور خارجه بعید بود هم چنین حرفی بزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
الان دیگه وقت انتقام ایران از عربستان باید درسی بهشون بدن که دیگه دخالت نکنن اگه پاسخ عربستان شدید ندن بازم این حمایت ها را میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بلایی به سر عربستان وبارزانی بیاورید که یادشون نره موقعی که سردار ما بود چطوره به التماس افتادند که یکی مدافعشان باشد از این بارزانی پست تر ونمک به حرومتر نیست نمک خورد و نمکدون شکست
Russian Federation
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان وهابی فقط زبان زور را میفهمد جوری بزنیدشون که کمرشون بشکنه و بعد مثل خودشون بگید ما نبودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
از سه تا کشور لجن و کثیف که خاورمیانه را نابود کردن، متنفرم
مرگ بر امریکا مرگ بر ال سعود مرگ بر اسرایل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر الهام علی اف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تسلیحات انگلیس تهدیدی برای حقوق بشر در جهان، انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشریت است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۵۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خدا لعنت کنہ این آل سعود و آمریکا و اسرائیل و دنبالہ روھای خارجی و داخلی را، ریشہ شون خشک بشہ ان شااللہ و جھان از دست این ھا خلاص بشہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تا دیروز کار آمریکا و اسرائیلو غرب بود الان یه دشمن دیگ به اسم عربستان اضافه شد.چقد ما دشمن داریم آخه کل جهان دشمن ما شدن و این از خوبی ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
زیادبودن طرف مقابل دلیل بر، برحق بودن اونانیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دشمن که زیاد داری یعنی خیلی خاصی خیلی با ابهتی خیلی حسود داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ایران رو متهم و تحریم می کنند بخاطر فروش پهپاد.حالا چه کسی اینها رو تحریم می کنه بخاطر ارسال تجهیزات به اغتشاش گر ها در ایران ؟
خارج نشینان بدبخت آلبانی نشین رأی منفی بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تسلیحات انگلیس تهدیدی برای حقوق بشر در جهان
نگاهی به مدارک و شواهد نشان می‌دهد که تسلیحات انگلیس تهدیدی عمده برای حقوق بشر در جهان به شمار می‌رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دمتون گرم . میبینم که کشورهای همسایه لانه داعشی ها شده . عربستان آذربایجان کشورهای دوست و برادر!! تاجیکستان افغانستان به به به چه خبره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خدا رو شکر که دشمنان ما رو از احمقها آفرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
به نظر من حتی این مطلب آقای عبدالهیان درست نیست که فرمودند اگر روسیه از پهبادهای ایرانی علیه اوکراین استفاده کرده باشد ما بی اعتنا نخواهیم بود، مگر تمام تسلیحات عربستان آمریکایی و فرانسوی نیست که بخشی را قبلا خریده و حتی بخش زیادی را همین الان می خرد ، سلاح های زیادی از آمریکایی ها در اختیار طالبان است آیا آمریکایی ها باید پاسخگوی استفاده از آنها باشند در دنیا هزاران مورد هست که کشوری قبلا سلاح خریده و بعدا در تجاوز به کشور دیگر استفاده کرده به فروشنده چه ربطی داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
هدف این بوده که ما اتش بیار معرکه نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آقای ۱۵:۴۴ منظورتو متوجه نشدم .
Iran (Islamic Republic of)
هدیه
۱۳:۲۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر جانم فدای خون پاک سردار عزیزم ننگ بر دشمنان میهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

امیر موسوی اخراج است ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تو چی میگی؟؟؟؟هر وقت میای متن میزاری جهالت ازت میباره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عقل تو هم خیلی وقته اخراجه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در خاک سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در خاک عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران در زمان دولت احمدی نژاد، دولت حسن روحانی و هم رئیسی حمایت کرده است پس مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای غربی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
چون هدف همشون یکیه. تجزیه ی ایران. کشور تجزیه شده دیگه قدرتی نداره. تکه تکه شده.مشکل اونا با ایران قویه!! ولی این آرزو رو به گور خواهند برد.مگر ما نباشیم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
با سلام
ال سعود خیلی نامردی کرده به ایران و مسلمین. وقتشه این کفتار از سر راه برداشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
هرکی خربزه بخوره پای لرزش میشینه چه سعودی چه آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خدا رو شکر خداوند در قران کریم فرمود
کافران ومشرکان اهل کتاب هر چه را برای بستن راه خدا خرج کنند همه را از دست میدهند وانگشت حسرت بر دلهابشان میگذارم
ضمنا مولوی عبدالحمید در زاهدان رو مزدور قسم خورده عربستان رو خواهشا یه طوری به درک واصلش کنید ومزدوران دور و ورش رو چون عاملان فتنه در ایران به نمایندگی عربستان وهابی هستن صبر مماشات رافت ممنوع اینها جنگ با دستورات خدا کردن ودویت دشمنان خدا شدن وفتنه بر پا کردن ودر قران فتنه بدتر از قتل است وحکمش رو خداوند کریم قصاص داده است والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سردار سلامی بفرمایید تحویل بگیرید
این غده جدید چرکین وهابی را خشک کنید
کجاست آن تهدیداتی که کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
مطمئنا آل سعود و داعش به زودی تاوان این اقدامات جنایتکارانه را پس خواهند داد . کمی صبر لازم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بهتری ی آمار بگیرید اما رسانه ای نمیشه اونایی که باید بفهمند می‌فهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای کشور، 100 درصد عربستان سعودی نقش و دست داشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
مسعود بارزانی رئیس سابق منطقه کردستان عراق از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حمایت‌های مالی رژیم کودک‌کش سعودی از اغتشاشگران اخیر عامل اصلی ناآرامی های در کشور بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
جزئیات جدید از جنایت تروریستی شیراز/ وزارت اطلاعات: تاکنون 26 تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایت تروریستی شیراز جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ایی مردم ایران عزیز گول حرف دشمن را نخورید همدیگر دوست داشته باشید
آخرین اخبار