تعامل سازنده نیروی انتظامی ودستگاه قضا در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: تعامل سازنده نیروی انتظامی ودستگاه قضایی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها دارد.

 سرهنگ امیر بازیار، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در دیدار با دادستان جدید ایوان اظهار داشت: نیروی انتظامی هدفی جز اعتلای نظام اسلامی وآسایش وآرامش مردم را دنبال نکرده ودر مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاش فروگذار نیست.

وی افزود: پیشبرد و موفقیت در تمامی ماموریت‌های فراجا قطعا نیازمند تعامل دو دستگاه را می‌طلبد که نیروی انتظامی انشاالله همچون گذشته آمادگی هر نوع ماموریتی را در چهارچوب مقررات به جهت تامین امنیت شهروندان را دارد ودر هرجا که نیاز باشد، کارکنان این فرماندهی حاضرند تا آخرین قطره خون درراستای حفظ دستاورد‌های انقلاب میهن اسلامی تلاش نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: پیشگیری از جرایم یکی از رسالت‌های اصلی پلیس و دستگاه قضا است و افزایش احساس امنیت، جلب حداکثری اعتماد مردم پیشگیری از وقوع جرایم از اولویت‌های پلیس است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگر بوده و ضرورت تعامل و همدلی صمیمانه این دو نهاد امری انکار ناپذیر است، بیان داشت: لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمت گزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا همکاری بیشتر این دو مجموعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.