ماشین‌آلات خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید ماشین‌آلات تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان سرویس شده و آماده بهره‌برداری باشد.

علی حیدری با اشاره به نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری افزود: تونل فجر در گردنه کره‌بس باتوجه به رانشی بودن منطقه از مهمترین نقاط حادثه‌خیز است که با توجه به عبور خط گاز فشار قوی از بالای تونل باید نیرو‌های راهداری در این منطقه حضور فعالی داشته باشند و سیل‌بند شهر لردگان تعیین تکلیف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید ماشین‌آلات تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان سرویس شده و آماده بهره‌برداری باشد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: همچنین برای جلوگیری از یخ‌زدگی آب در خطوط لوله و تمهیدات لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب انجام گیرد.

حیدری ادامه داد: در سطح شهرکرد نقاطی از جمله تقاطع طالقانی به کاشانی، تقاطع خیابان امام علی منظریه و خیابان ستاد بحران، ضلع شمالی مصلای و تقاطع فلکه بوعلی به جنوب شهرکرد وجود دارد که برای جلوگیری از آبگرفتگی، شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد.

وی، هرس درختان را از دیگر اقدامات ضروری اعلام کرد و گفت: درختانی است که وارد کابل‌های برق شده است ممکن است در صورت باد و بارش سبب قطعی برق شود.

حیدری از مردم خواست: تا مسیل‌های جلوی خانه‌های خود را چنانچه از خار و خاشاک پر شده است را پاکسازی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار