تدابیر هوشمندانه نیروی انتظامی کرمان در کنترل فتنه

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت:نیروی انتظامی در سراسر استان تلاش‌ها و تدبیر‌های بسیار هوشمندانه‌ای به خرج داد تا فتنه را جمع کند.

‌ حجت الاسلام غضنفرآبادی،  در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان کرمان با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی برای حوادث اخیر که اتفاق افتاد امروز گزارش را ارائه کردند و مجمع نمایندگان استان برای قدردانی از زحمات و تلاش‌ها و تدبیر‌های بسیار هوشمندانه‌ای که نیروی انتظامی در سراسر استان کرمان به خرج داد تا این فتنه را جمع کند حضور پیدا کردند.

به گفته او موارد و مشکلاتی نیز بیان شد از سوی فرمانده نیروی انتظامی کرمان که قرار شد نمایندگان استان کرمان پیگیر باشند و تعدادی از نمایندگان استان کرمان مسائلی را مطرح کردند.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان افزود: در نهایت جمع بندی جلسه این بود که مجمع نمایندگان استان کرمان به پاس زحمات و تلاش‌های بی وقفه شبانه روزی این قشر تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام غضنفر آبادی بیان کرد:مردم قدر نیروی انتظامی را بیش از پیش می‌دانند و متوجه شده اند که هر جا ناامنی ایجاد شود نیروی انتظامی واقعاً حافظ امنیت و سلامت مردم هستند.

او گفت:مردم به خوبی درک کردند اگر نا امنی باشد در شرایط سخت پلیس آنجا حضور پیدا کرده و از مردم پشتیبانی می کند تا مردم در امنیت و آسایش باشند.

عبدالرضا ناظری، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در این جلسه گفت: امروز تعداد زیادی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات کاری که برمی گردد به نقش نمایندگان موثر در مجلس شورای اسلامی مخصوصاً جا‌هایی که در جامعه ما خلا قانونی داریم و یا جا‌هایی که تناسب مجازات قانونی با جرم ارتکابی درجامعه که در حال حاضر وجودندارد و برخی موضوعات دیگر که مربوط به روابط نیروی انتظامی با نمایندگان مجلس استان که بحث و تبادل شد در این حوزه شاید مهمترین مشکلی که در استان است در حوزه کاری چه بحث اتباع و چه موضوعات دیگری که بحث شد و قرار شد از طریق کمیسیون‌های مرتبط پیگیری شود.

به گفته او از طرف کمیسیون قضایی مجلس قرار شد مواردی که مربوط به این حوزه می‌شود مطرح و پیگیری شود و حضور نمایندگان به عنوان نمایندگان مردم قدرشناس و بصیر و صبور استان کرمان موثر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: به پشتیبانی مردم در تمامی صحنه‌ها نیاز داریم و افتخار می‌کنیم که خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز در عرصه‌های مختلف و ابعاد مختلف مردم باشیم.

او هدف از برگزاری این جلسه را قدرشناسی از همکاران در نیروی انتظامی که موفقیت‌های طی امسال کسب کرده بودند و در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی عنوان کرد.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بعضی‌ها می‌خواهند اقتدار را بشکنند و منافقین و صهیونیست‌ها بر اساس یک نیت شیطانی بشکند که نیروی انتظامی با تمام کمال و اقتدار جلوی این‌ها ایستادند.

به گفته او نیروی انتظامی بدون اسلحه در مأموریت‌ها حضور پیدا می‌کند و اینجا است که می‌دانیم نیروی انتظامی چقدر مردمی است و قصد آسیب زدن به مردم  را ندارد.

به گفته او در کنار نیروی انتظامی پای کار با ایستاده ایم و هر جا که منجر به آسیب‌های بیشتری باشد ما باید فدایی شویم.

او افزود امیدواریم خداوند به همه ما توفیق عنایت کند همواره پیرو راه شهیدان باشیم در کنار مردم باشیم.

در پایان این جلسه با حضور فرمانده نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس لوح تقدیری به پاس زحمات این قشر به کارکنان تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار