هیچ مماشاتی با اغتشاشگران نداریم

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا در انتظار اغتشاشگران و آشوبگران است.

محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: افرادی در روز‌های گذشته با توجه به فراخوان‌ها در فضای مجازی و بدون توجه به صحت خبر‌های منتشر شده در برخی مکان‌ها تجمع کردند.

او افزود: پلیس در روز‌های اول مدارا کرد و با تذکر به متفرق کردن افرادی پرداخت که به صورت هیجان آمیز در این تجمع‌ها شرکت کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب استان ادامه داد: با توجه به استمرار این حرکات، دیگر هیچ مماشاتی با افرادی که در نقاطی از شهر اقدام به ایجاد راهبندان، تخریب اموال عمومی، مزاحمت برای کسبه و آتش زدن اموال عمومی کرده اند، وجود ندارد.

او تأکید کرد: هم افرادی که در خیابان حضور دارند و هم کسانی که در فضای مجازی فکر می‌کنند در امنیت قرار دارند، تحت رصد پلیس قرار گرفته و عمده محرکان جریان‌های اخیر بازداشت شده و دستگاه قضا نیز برخورد قاطعی با آنان می‌کند.

حدادزاده امنیت و آرامش شهروندان را بسیار مهم توصیف کرد و ادامه داد: چنین رفتار‌هایی هیچ تناسبی با اعتراض نداشته و هیچ کس نمی‌تواند این مسائل را به عنوان اعتراض توجیه کند.

او هوشیاری و همکاری مردم با پلیس را خواستار شد و گفت: مردم در برخی محلات اجازه اغتشاش را به اغتشاشگران نداده و آنان را معرفی کرده اند و امیدواریم امنیت شهروندان با کمک مردم و اقتدار پلیس و حمایت دستگاه قضا حفظ شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان، شهروندان را نسبت به متاثر شدن از فضای مجازی برحذر داشت و افزود: حضور در چنین تجمع‌هایی سبب آسیب می‌شود و حتی بسیاری از افراد به وسیله آشوبگران ضرب و شتم شده و حتی تلفن‌های آنان نیز به سرقت رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار