جمع‌آوری بیش از ۸۵ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری

در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۸۵ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری و با محوریت و مدیریت کاملاً مردمی هزینه شده است.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تقویت بعد مردمی و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در تسهیل و سرعت‌بخشی فعالیت‌های کمیته امداد کاملاً موثر بوده است.

او افزود: فعالیت‌های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت‌رسانی به نیازمندان در هدفمند‌سازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی در منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی بسیار موثر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان فعالیت‌های مراکز مردم‌نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان‌سازی خیر و احسان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان زنجان نشان از حسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز است و در واقع این مراکز بازوان پرتوان و تشکل‌های مردمی مکمل فعالیت‌های کمیته امداد هستند که موجب ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند می‌شود.

صالحی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از ۸۵ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و ساماندهی شده است، گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری برای تقویت خدمت رسانی و ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش با نگاه توانمندسازی جامعه هدف است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.