معطلی یک ساعته در صف انتظار پشتیبانی دیجی کالا+فیلم

برخی از مردم در تماس‌هایی با باشگاه خبرنگاران از عدم جواب دهی یا ساعت‌ها پشت خط ماندن تلفن دیجی کالا معترض بودند.

امروزه به دلیل گسترش فضای آنلاین و در دسترس بودن اینترنت، سهولت و آسانی خرید از این طریق موردتوجه همگان قرار گرفته است. همچنین کسب اعتماد و وفاداری مشتری از دیگر چالش‌های مهم در راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی است.

جلب اعتماد مشتری در فضای مجازی و کسب‌وکار‌های مبتنی بر تجارت الکترونیک زمان بر، اما باید بدانیم که احتمال فروش مجدد به مشتریان فعلی بسیار بیشتر از احتمال فروش به مشتریان جدید است. همچنین جذب مشتری جدید نسبت به حفظ مشتری قبلی هزینه‌ زیادی در بر دارد.

شرکت دیجی کالا شرایطی به نام دیجی پی برای خرید اقساطی راه اندازی کرده است. طبق تماس‌های برخی شهروندان با باشگاه خبرنگاران از عدم جواب دهی یا ساعت‌ها پشت خط ماندن تلفن دیجی کالا معترض هستند. یکی از این مخاطبان در این زمینه فیلمی ارسال کرد.

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی این را هم گفت:شرکت دیجی کالا یکی از بزرگترین شرکت‌های اینترنتی اقلام و کالا‌های اساسی است که به همین دلیل ممکن است به علت بالا تماس‌ها، مشتریان یا هموطنان ما پشت خط منتظر بمانند. اگر اپلیکیشن خاصی به دلایل مختلفی به نحوه مطلوب خدمات رسانی نکند می‌ توان آن را پیگیری و یا شکایت کرد.

به گفته او، شرکت دیجی کالا با توجه به اینکه درصد بالایی از مشتریان خود را دارد باید خطوط تلفن خود را افزایش دهد تا شاهد این دسته از مشکلات نباشیم.

باشگاه خبرنگاران منتظر پاسخ شرکت دیجی کالا است تا این موضوع را روشنگری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
با بدبختی ۱ میلیون دادم دیجی کالا تا میزتحریر بخرم تازه دارن میگن بهت زنگ میزنیم تا بگیم کرایه ارسال چقدر میشه
ایسام خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
از متضرر شدن فروشندگان دیجی کالا و مشخص نبودن فرایند تحویل کالا بنویسید، میلیون ها ضرر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
من هر بار از دیجی کالا برنج خریدم حدود 150 گرم کم فروشی داشت بدون اینکه درب کیسه دوباره دوزی شده باشد و اعتراض هم کردم بی نتیجه اما همان برنج با همان برند از هایپرمی با قیمت ارزانتر و وزن درست خریداری کردم . این حال و روز دیجی کالاست و موارد دیگر ...
آخرین اخبار