۶۰ درصد از کارخانه‌های انگلیسی در معرض خطر تعطیلی هستند

نشریه بلومبرگ بر اساس نتایج یک نظرسنجی گزارش داد از هر ۱۰ کارخانه انگلیسی ۶ کارخانه با خطر تعطیلی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

نشریه آمریکایی با استناد به یک نظرسنجی گروه لابی گزارش داد، حدود ۶۰ درصد از کارخانه‌ها در انگلیس در معرض خطر شدید تعطیلی قرار دارند، زیرا قبوض انرژی در سراسر کشور به شدت در حال افزایش است.

به گزارش بلومبرگ، طبق اعلام MakeUK، تقریباً نیمی از تولیدکنندگان شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قبض برق در سال گذشته بوده‌اند.

رسانه انگلیسی MakeUK نوشت: بحران فعلی کسب‌وکار‌ها را با یک انتخاب جدی روبرو می‌کند. «اگر کمک به زودی نیامد، تولید را قطع کنید یا مغازه را به طور کلی تعطیل کنید.»

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه پیش‌تر گزارش داد به گفته کارشناسان، با توجه به افزایش شدید قیمت گاز که بخش مهمی از انرژی این کشور محسوب می‌شود، اپراتور "آف جم" قرار است افزایش سقف بهای مصرف برق سالانه را از ۱۹۷۱ پوند برای یک خانوار متوسط (بهای کنونی) به بیش از ۳۵۰۰ پوند اعلام کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، اوایل سال ۲۰۲۳ سقف بهای مصرف برق به ۶۰۰۰ پوند هم خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
۶۰ درصد از کارخانه‌های انگلیسی در معرض خطر تعطیلی هستند
ان شالله ان شالله ان شالله خوشحال می شویم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
حالا زوده هنوز. زمستون که همشون یخ زدن بعدا حالیشون می شه که الان نوبت ماست که اونا رو تحریم کنیم. اره داداش! باید بیاین منت بکشین واسه گاز!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر انگلیس پلید
آخرین اخبار