رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

باید برای فعالیت گروه‌های جهادی بسترسازی شود

سردار سلیمانی بر بسترسازی برای حضور گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور تأکید کرد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در اجلاسیه ملی جهادگران که با عنوان جهاد مقدس در فردوس برگزار شد گفت: برگزاری چنین اجلاسیه‌ای یک اقدام و حرکت بزرگ است که حامل گفتمانی است که باید بر آن تأکید شود.

او افزود: حضور رهبر انقلاب در فردوس حامل یک تفکر انقلابی بود که هم اکنون و در گام دوم انقلاب نیز نیازمند توجه است.


بیشتر بخوانید


سردار سلیمانی اظهار کرد: رهبری در سه دهه گذشته همواره بر رویکرد‌های جهادی و انقلابی تأکید داشته اند و ما نیز وظیفه داریم تا بسترسازی‌ها را برای کار جهادی انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: در دولت سیزدهم نیز این رویکرد مورد توجه قرار گرفته است و اقدامات زیادی برای گشایش مشکلات انجام شده است.

باید روح دوباره ای در فردوس دمیده شود

عطارزاده معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای نیز در این جلسه گفت: رهبری معتقد بود که باید روح دوباره‌ای پس از زلزله در فردوس دمیده شود.

او افزود: خدمات رهبری در فردوس باعث شد تا در آن زمان لقب خمینی فردوس را به ایشان بدهند.

عطارزاده اظهار کرد: علاوه بر اینکه رهبری در سال ۱۳۴۷ در فردوس حاضر شدند، در حوادث دیگری نیز حضور داشتند و به مردم کمک کرده اند.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای بیان کرد: حضور دغدغه‌مند ایشان در زمان کمک به نیازمندان، نشان دهنده ایفای نقش روحانیت شیعه در کمک به مردم است.

او گفت: ما نیز با حضور در این اجلاسیه آمده ایم تا بگوییم که ادامه دهنده راه رهبر هستیم و امروز رهبری به عنوان الگوی تراز حرکت‌های جهادی شناخته می‌شوند.

در این اجلاسیه، کتاب دوباره فردوس که حاوی روایتی داستانی از حضور رهبری در فردوس در سال ۱۳۴۷ است، رونمایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.