با حضور معاون وزیر بهداشت یک طرح بهداشتی در کرمان افتتاح شد

به منظور ارائه خدمات پرستاری و خودمراقبتی به بیماران پس از ترخیص از مراکز درمانی واحدپرستاری آموزش به بیماران امروز در کرمان افتتاح شد.

 


 معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به منظور جلوگیری از رها شدن بیماران پس از ترخیص از مراکز درمانی و پیگیری روند درمانی آنان واحد پرستاری آموزش به بیمار تا کنون در ۲۸ مرکز درمانی کشور و امروز در کرمان راه اندازی شده است.

عبادی افزود: پیشگیری از آسیب‌های وارده به سلامت مردم، تغییر در مولفه‌های زندگی برای بهبود سرانه سلامت، تربیت نیروی انسانی متخصص، توانبخشی اولیه و سریع بیماران و طرح پرستار پیگیر با استفاده از ظرفیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های معاونت پرستاری وزارتخانه است.

وی از اختصاص سهمیه ویژه جذب پرستار برای استان کرمان خبر داد.

منگلیان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم راه اندازی این مرکز را در راستای تحقق سلامت کامل بیماران دانست و گفت جلوگیری از سردرگمی بیماران پس از ترخیص و مشاوره و خود مراقبتی به بیمار و خانواده وی تا بازیابی سلامت کامل مهمترین هدف اجرای این طرح است

عباس عبادی معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در آخرین روز از هفته دولت به منظور افتتاح مرکز آموزش به بیمار مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر به کرمان سفر کرد.

نشست با پرستاران، پاسداشت شهدای مدافع سلامت و تجلیل از خدمات مدافعان سلامت، بازدید از بیمارستان‌های شهر کرمان، شرکت در برنامه تلویزیونی، نشست با هیات رئیسه دانشگاه و نشست هم اندیشی با اساتید، هیات مدیره نظام پرستاری و جمعی از مدیران پرستاری بیمارستان‌ها از جمله برنامه‌های سفر دو روزه عبادی به کرمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار