جهاد تبیین رسالت دینی، ملی و انقلابی خبرنگاران است

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز جهاد تبیین را رسالت دینی، ملی و انقلابی خبرنگاران عنوان کرد.

سرهنگ پوراسماعیل در نشست خبری اولین روز از هفته دولت و تکریم اصحاب رسانه در شرکت سایپا آذربایجان توجه جدی به جهاد تبیین را از دیگر اولویت خبرنگاران و رسانه‌ها دانست و گفت: دشمنان انقلاب با استفاده از حدود ۳۲۰ شبکه رسانه‌ای وسیع، در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... به شکل هدفمند، دستاورد‌های نظام را وارونه جلوه می‌دهند که مقابله با چنین حملاتی نیازمند شناسایی و با برنامه عمل کردن رسانه‌ها وخبرنگاران است.

او گفت:رسالت اصحاب رسانه داخل جهاد تبیین، مقابله با هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و انتقال اخبار درست و دستاورد‌های نظام و در عین حال مطالبه گری صحیح از مسئولان می‌باشد.

او  افزود:رسانه‌ها به عنوان زبان گویای جامعه، باید به مطالبه گری واقعی و بیان حقیقت بپردازند.

فرمانده سپاه امامت تبریز با اشاره به ارزش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: این قشر با تمام مشکلات و دغدغه‌هایی که خودشان دارند، همواره بدون توجه به آمال و خواسته‌های شخصی، برای حل مشکلات جامعه پیشقدم بوده اند و بدون شک اگر پیگیری ها، تلاش‌ها و مطالبه گری‌های این قشر نبود، بسیاری از موانع و مشکلات کشور، حل نمی‌شد.

سرهنگ پوراسماعیل  افزود:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری خبرنگاری یک حرفه بوده و نه شغل و تنها افراد علاقمند و عاشق این حرفه می‌توانند در آن دوام آورده و به فعالیت بپردازند.

او گفت: خبرنگاران باید نگذارند بیانات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه و انتقال دستاورد‌ها بر روی زمین بماند و در ساختن ایران قوی نقش مهم خود را ایفا کنند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار گفت: جامعه رسانه و خبر، از زمان آغاز جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید، ۵۰ جانباز و حدود ۱۵۰۰ آزاده خبرنگار، نشان داده است که برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، علاوه بر قلم، از جانشان هم مایه می‌گذارند.

فرمانده سپاه امامت تبریزدر بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های گسترده شرکت سایپا آذربایجان در زمان اوج کرونا و کمک‌های مومنانه آن شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت سایپا آذربایجان مصداق بارز خودباوری و صنعت پویا در استان بوده و می‌توان گفت این شرکت با جهاد خود در حوزه صنعت قدم‌های مثبتی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب برداشته است.

آقای زینالی مدیرعامل سایپا آذربایجان هم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و اصحاب رسانه و آغاز هفته دولت گفت: شرکت سایپا آذربایجان یک شرکت تولیدی اقلام و قطعات خودرو بوده و فعالیت خود را در دو سایت با ۵۸۹ نفر با تحصیلات دانشگاهی ادامه می‌دهد.
او  در ادامه افزود: شرکت سایپا آذربایجان با ۳۵ درصد افزایش تولید به صورت میانگین و همگن رکورد تولید خود را زده و به کشور عراق هم صادرات دارد.
او  در مورد تحریم‌ها گفت در حال حاضر با توجه به تولید قطعات مصرفی شرکت در داخل کشور مشکلی در تهیه مواد اولیه و قطعات مصرفی مان نداریم.
مدیرعامل سایپا آذربایجان  همچنین در مورد ایجاد خط تولید بروز خودرو در استان گفت: در حال حاضر با توجه به امکانات و دستگاه‌های موجود در داخل فقط می‌توان با اضافه کردن خط تولید بدنه و رنگ فقط خودرو‌هایی در حد خودرو‌های داخل تولید کرد و برای تولید خودرو‌های بروزتر دنیا نیازمند تکنولوژی و خط تولید بروز می‌باشد.

زینالی در ادامه افزود: در چند روز آینده خط تولید محصول دانش بنیان قطعات الکترونیکی در این شرکت راه اندازی می‌شود.
در پایان به مناسبت هفته خبرنگار که گذشت از خبرنگاران وفعالان رسانه‌ی سپاه ناحیه امامت تبریز نیز تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: تولید ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار