۵۵ کارگر کارخانه روغن نباتی جهان اخراج شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در رابطه با تعدیل ۵۵ نفر از کارگران کارخانه روغن نباتی جهان، گفت: موضوع بحران‌های کارگری به کمیسیون امنیت کارگری منتقل می‌شود.

 

جعفری درخصوص تعدیل نیروی تعدادی از کارگران روغن نباتی جهان گفت: در مورد بحران‌های کارگری موضوع به کمیسیون امنیت کارگری منتقل می‌شود، چون تعدیل دسته جمعی است.

او افزود: در قانون مشخص شده که برای کارگران بیکار شده بیمه بیکاری برقرار می‌شود تا مشکل اشتغال آن‌ها حل شود و در حال راهنمایی کارگران هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در حال احصای تعداد دقیق کارگران بیکار شده هستند، ادامه داد: طبق آخرین آمار تعداد کارگران شرکت ۸۸ نفر بوده است.


بیشتر بخوانید:


جعفری با بیان به اینکه این شرکت در حال حاضر درگیر مسائل اقتصادی و حقوقی است که و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شده است که مسئولان استانی پیگیر آن هستند، گفت: موضوع در دستور کار است و تا زمانی که مشکل حل شود کارگران را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: تصمیم‌گیرندگان و مسئولان به دنبال این هستند که مشکلات کارگران روغن نباتی جهان حل شود تا مردم استان و کارگران از خدمات این شرکت استفاده کنند.

او افزود: در این باره راهکار قانونی وجود دارد و سازمان صمت و رفع موانع تسهیل نیز در حال تصمیم گیری برای این شرکت است.

گفتنی است، تعداد ۵۵ نفر از کارگران شرکت روغن نباتی جهان از ۳۰ مرداد توسط مدیران این شرکت اخراج شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.