با به کارگیری ذوق و خلاقیت رقم خورد

درخشش کودکان و نوجوانان بشرویه در پرتغال

کودکان و نوجوانان شهرستان بشرویه در مسابقات بین المللی نقاشی کشور پرتغال موفق به کسب ۶ رتبه برتر شدند.

رنگ، خلاقیت و ذوق کودکانه سه عنصری است که کودکان و نوجوانان بشرویه‌ای را در مسابقات نقاشی موفق کرد.

کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بشرویه توانسته اند در مسابقات بین المللی نقاشی کشور پرتغال، صاحب ۶ رتبه برتر شوند.

به کارگیری ایده و خلاقیت سبب موفقیت این افراد در مسابقات نقاشی شد.

کسب موفقیت با به کارگیری خلاقیت

یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: از ۷ سالگی در کانون عضو هستم و به این نتیجه رسیده ام که اگر کمی برای خلق اثر فکر کنیم، موفقیت‌های زیادی به دست می‌آید.

او افزود: یکی دیگر از دوستانم نیز در این مسابقات رتبه کسب کرده و بنا به تجربه بیشتری که دارد، طرح‌های بهتری را نقاشی می‌کند و در مسابقات دیگر نیز رتبه کسب کرده است.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از نوجوانان نیز بیان کرد: یکی از زیبایی‌های نقاشی این است که انسان می‌تواند احساسات خود را با رنگ‌های مختلف نشان دهد.

او گفت: موضوع این مسابقه غروب خورشید بود، اما تلاش کردیم تا با این موضوع شهرستان بشرویه را معرفی کنیم و من کویر بشرویه را نقاشی کردم تا بتوانم نقش کوچکی در معرفی آن به دنیا ایفا کنم.

ارسال ۹ اثر از بشرویه به مسابقات نقاشی پرتغال

غنچه مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: از شهرستان بشرویه ۹ اثر به دبیرخانه استانی این مسابقات ارسال شد.

او افزود: از مجموع ۱۳ اثر ارسال شده از استان به پرتغال، ۶ اثر از شهرستان بشرویه موفق به کسب رتبه‌های برتر شد.

غنچه اظهار کرد: ۲ طلا، یک نقره و ۳ دیپلم افتخار از جمله افتخاراتی است که اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه به آن دست یافتند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: از ابتدای امسال ۲۳ نفر از اعضای کانون بشرویه موفق به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات مختلف شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.