تمدید مهلت شرکت در دومین مهرواره لب خشک آب

مهلت شرکت در دومین مهرواره لب خشک آب در خراسان جنوبی تا ۲۰ مرداد تمدید شد.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: فراخوان دومین مهرواره لب خشک آب با توجه به اهمیت صرفه جویی و فرهنگ سازی حفاظت از منابع آبی استان، با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب منطقه‌ای استان در سه قالب عکاسی، نقاشی و دل نوشته ادبی از تاریخ ۱۵ تیر منتشر شده است.

او افزود: با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان استان و همچنین ایجاد فرصت برای سایر علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره از سوی دبیرخانه‌ این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی، زمان ارسال آثار تا ۲۰ مرداد تمدید شده است.

حمیدی بیان کرد: دومین مهرواره لب خشک آب با محور‌های موضوعی آب، زندگی، آرامش، اگر آب نباشد زندگی چگونه می‌شود، تا آب هست زندگی هست، آب طبیعت همیشه سبز، آب و تأثیر نبود آن در حیات، چگونه آب را مصرف کنیم تا زندگی ادامه پیدا کند و صرفه جویی آب در قاب عکس ویژه گروه‌های سنی ۷ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: بر همین اساس علاقمندان به شرکت در این مهرواه می‌توانند تا ۲۰ مرداد آثار خود را به مراکز کانون در سطح استان، کتابخانه‌های سیار و پستی کانون تحویل و یا به آدرس دبیرخانه به آدرس بیرجند، خیابان پاسداران ۳۰، شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ارسال کنند.

او ادامه داد: همچنین شماره تلفن ۰۹۳۵۵۶۱۱۸۸۰ نیز از دیگر راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه این مهرواره در فضای مجازی تعیین شده است.

حمیدی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های اینترنتی https://khorasanj.kpf.ir یا https://www.skhrw.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار