به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

دیدار استاندار زنجان با خبرنگاران و گزارشگران معاونت خبر صدا و سیمای استان

استاندار زنجان به منظور دیدار و تبریک روز خبرنگار ضمن حضور در معاونت خبر صدا و سیما، با خبرنگاران و گزارشگران این واحد دیدار و گفتگو کرد.

 افشارچی، در دیدار با خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیمای مرکز زنجان که مدیرکل، قائم مقام و برخی مدیران مرکز هم حضور داشتند با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز خبرنگار که امسال مصادف با روز عاشورا بود، رسانه‌ها بویژه صدا و سیما را یکی از ابزار‌های مهم و اثرگذار در رشد استان عنوان کرد و گفت: از رسانه‌های استان، انتظار می‌رود در کنار بیان اقداملات موثر صورت گرفته در راستای استان، انتقادات سازنده خود را نیز در راستای برطرف نمودن مشکلات موجود بیان کنند.
او با تشکر از مجاهدت شبانه روزی کارکنان صدا و سیما در انعکاس اخبار و تصاویر عزاداری‌های مردم استان، افزود: تجلی باشکوه دوستداران ابا عبدالله الحسین (ع) با تلاش‌های صدا و سیمای استان بیشتر و بهتر نمایان شده است.

استاندار زنجان ادامه داد: صداوسیمای استان با حضور مناسب و برنامه ریزی شده خود پیام این دسته جات عظیم را به اقصی نقاط ایران و جهان منتشر کرد که من هم به نوبه‌ خود، از تلاش‌های این عزیزان در واحد‌های مختلف تقدیر و تشکر می‌کنم.

 افشارچی خبرنگاران را از قشر زحمتکش جامعه اعلام کرد و گفت: نقش این قشر در جهت نشاط آفرینی، امید و انتشار آگاهی در جامعه بسیار مؤثر است.

او افزود: خبرنگاران رسالت خطیری در اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم دارند و رسانه‌های استان زنجان بویژه صدا و سیما باید مطالبه گری آگاهانه داشته باشند.


استاندار پیش از دیدار با همکاران معاونت خبر، با حضور در دفتر مدیرکل مرکز ضمن تبریک روز خبرنگار با مدیرکل مرکز دیدار و گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.