ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان در دهه امامت و ولایت

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان با ویژه برنامه‌های مختلفی در دهه امامت همراه مخاطبان خود خواهد بود.

موسوی گفت: شبکه اشراق مناجات حضرت سیدالشهداء و دعای عرفه را از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از صحن مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع)، حسینیه اعظم زنجان و بقعه قیدار نبی (ص) به صورت زنده پخش می‌کند.

او می گوید:  این مراسم معنوی همزمان از شبکه استانی صدا هم به صورت مستقیم پخش  خواهد شد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ویژه برنامه  بایرام گئجه لری با آیتم‌های شاد و مفرح از امشب به مناسبت عید قربان و دهه امامت و ولایت از ساعت۲۲ هرشب از محل منطقه گردشگری گاوازنگ زنجان بصورت زنده پخش خواهد شد.

به گفته موسوی حضور گروه‌های موسیقی محلی، گروه‌های سرود، نمایندگانی از جامعه هنری-کارآفرینان و نخبگان، گزارش‌های مردمی و آیتم‌های شاد و جذاب از بخش‌های متنوع این برنامه شبانگاهی خواهد بود.

او می گوید: سایربرنامه‌های روتین شبکه اشراق مانند زنجانا سلام، خانواده، جوان، کودک و روستا هم با اختصاص آیتم‌های ویژه با حال و هوای این ایام پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه مصباح از ساعت۱۰ تا۱۱ و ۳۰  دقیقه در اعیاد قربان و غدیر، همراه شنوندگان خواهد بود و برنامه ایمان جلوه سی نیز از ساعت ۷ صبح عید قربان پخش می‌شود.

موسوی  می گوید: بخش کارشناسی، ارتباط با کمیته امداد، پخش پیام‌های مردمی، موسیقی محلی و پویش کمک‌های مومنانه، گزارش از دیدار با سادات، آداب و رسوم عید و بسته‌های صوتی، از آیتم‌های این برنامه‌های زنده رادیویی است.

او گفت: مشکات عنوان دیگر برنامه معاونت صداست که ترانه‌های شاد و محلی را در روز عید قربان و عید غدیر از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به درخواست مخاطبان پخش خواهد کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه ولایت بایرامی هم در طول دهه امامت به صورت زنده از ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه و برنامه اهل ولایت با موضوع غدیر با بهره از بیانات رهبری در این ایام از ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه  به مدت ۱۵ دقیقه پخش خواهدشد.

موسوی گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با پوشش مراسم احسان و نیکوکاری، گزارش‌های ذبح قربانی، کمیته امداد و ذبح قربانی در طارم، نماز بندگی، گزارش یاعلی (ع) و پوشش جشن‌های قربان تا غدیر، گزارش فرزندان علوی و درمجموع ۱۰گزارش تولیدی و رویدادی رادیویی وتلویزیونی بمدت ۵ساعت و۴۰ دقیقه همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

او می گوید: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید تولید آیتم منبر یک دقیقه‌ای در خصوص غدیر، تولید اینفوگرافیک و پوستر مرتبط با موضوعات مرتبط با قربان و غدیر، تولید پادکست گرافی با محوریت اثبات غدیر در راستای جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات، بهره گیری از ظرفیت موسیقی و کلیپ‌های شاد برای ایجاد حس عید و جشن بزرگ مسلمانان، اطلاع رسانی جشن‌ها و مسابقات قربان تا غدیر و بازنشر تولیدات سیما و صدا در بستر‌های فضای مجازی همراه مخاطبان خود در فضای مجازی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.