پیام سردار فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان در پیامی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

۱۷ مردادماه یادآور تلاش و سخت‌کوشی مجاهدانی است که عاشقانه و بی‌پروا در عرصه وسیع و پرخطر اطلاع‌رسانی جان خویش را در طبقی از اخلاص نهاده و با عشقی غیرقابل وصف به رسالت و حرفه خود‏، در آسمان وسیع شهادت و جانبازی پروازی بی‌پایان در اوج مظلومیت را دنبال می‌کنند.

درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی ‏گیرند.

خبرنگار، خوب می ‏داند که مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد، او در قبال باور‌ها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه‏‏ای بیگانگان‏ به حریم فرهنگی، مسئول است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می‏سازد.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب در پایان ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، از تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده اصحاب رسانه در توسعه نظم و امنیت استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی تقدیر کنم.

فرمانده انتظامی استان زنجان؛ سرتیپ دوم ستاد محمد طراقیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.