ساخت یک بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در هشتگرد

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت: ساخت یک بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی ، سه کلینیک درمانی و یک مرکز رفاهی در برنامه کاری این مدیریت در البرز قرار گرفته است.

طاهرخانی مدیر درمان تامین اجتماعی البرز در نشست مشترک با روسای تشکلات و کانون های بازنشستگی و کارگری که در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز برگزار شد با اشاره به فعالیت های توسعه ای حوزه درمان تامین اجتماعی  البرز گفت: با توجه به نیاز های اساسی در سطح استان البرز ، ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در هشتگرد ، ساخت پلی کلینیک تخصصی در نظرآباد ، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی کرج ، پلی کلینیک تخصصی حصارک کرج و یک مرکز رفاهی و فرهنگی تامین اجتماعی استان در دستور کار بوده و اقدامات و پیگیری های لازم در حال انجام است.

او با اشاره به محدودیت ها و نیازهای البرز ، تحقق اجرای طرح های توسعه ای را بسیار ضروری دانست وگفت: از شرکای اجتماعی خود بخصوص مسوولان کانون های بازنشستگی و کارگری استان البرز و همچنین بسیج جامعه کارگری استان تقاضا داریم در اجرای این طرح ها همدوش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز باشند. 

 مدیر درمان تامین اجتماعی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات درست و مطلوب در حوزه درمان اشاره کرد وگفت : در دسترس بودن و دستیابی به خدمات درمانی مقوله های مهمی هستند که هر ۲ باید مورد توجه قرار گیرد .

او گفت: هم اکنون در بیشتر شهرستان های استان خدمات بهداشتی درمانی تامین اجتماعی در دسترس قرارداشته ولی به دلایل مختلف از جمله اشغال ظرفیت ها ، دستیابی به خدمات برای نیازمندان واقعی میسر نمی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار