یک واحد تولیدی به پرداخت جریمه میلیاردی محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم محکومیت یک واحد تولید رب گوجه فرنگی به علت گرانفروشی خبر داد.

غلامرضا سالاری در خصوص جزئیات این پرونده گفت: با گزاش بازرسان مبنی بر تخلف یک واحد تولید رب گوجه فرنگی در استان، پرونده تعزیراتی در این رابطه تشکیل شد.

او گفت: بر اساس این گزارش، واحد تولیدی مذکور بطور غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت رب گوجه فرنگی کرده که با ارجاع پرونده به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان، تحقیقاتی در این خصوص انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احضار مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: با بررسی‌های انجام شده، تخلف این واحد تولیدی در گرانفروشی انواع رب گوجه فرنگی محرز و نهایتا حکم به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۲۰ میلیارد ریال در حق دولت صادر شد.

ضبط محموله قاچاق لوازم یدکی 

سالاری گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان ممسنی، موفق به کشف تعداد زیادی لوازم یدکی خودرو، از یک تریلی در حومه این شهرستان شدند.

او از بازداشت راننده کامیون و تشکیل پرونده‌ای در این رابطه خبر داد و گفت: راننده کامیون در بازجویی‌های اولیه به صراحت اعتراف کرد که محموله مکشوفه قاچاق بوده و از بندر دیلم بارگیری و به مقصد شیراز در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

سالاری گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی، متهم پرونده را به پرداخت جریمه ۷ میلیارد ریالی در حق دولت و ضبط محموله مکشوفه محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار