۷ گروه جهادی، گل و لای از خانه‌ها در زرند زدودند

فرمانده سپاه زرند گفت: ۷ گروه جهادی سپاه زرند به پاکسازی خانه‌ها و معابر روستایی از گل‌ولای ناشی از سیل اقدام کردند.

سرهنگ پاسدار حسین امیری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان زرند گفت: در پی بارندگی شدید اخیر گروه‌های جهادی بسیجی در شهرستان زرند اقدام به کمک رسانی به مردم و لایه روبی منازل سیل زده کردند.

او می گوید: گروه‌های جهادی حوزه‌های مقاومت علی بن ابی طالب (ع)، حضرت ابالفضل(ع)، ثامن الائمه، باقرالعلوم، جواد الائمه، سیدالشهداء، امام حسن مجتبی (ع) یزدان آباد و سپاه شهرستان زرند در قالب ۷ گروه به پاکسازی خانه‌ها و معابر روستایی از گل‌ولای ناشی از سیل اقدام کردند. 

به گفته فرمانده سپاه زرند این گروه های جهادی در مناطق  یزدانشهر، سی ریز، سرباغ، بهشت وحدت، بادیز، سربنان و آبپنگوئیه اسباب و اثاثیه روستاییان را از منازل خارج و اقدام به تمیز کردن آن ها  کردند.

او با تشکر از حضور به موقع گروه‌های جهادی سپاه زرند متشکل از پاسداران و بسیجیان از همان ساعات اولیه بارندگی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده گفت: این گروه ها به همراه دیگر گرو‌های امدادی به کمک مردم شتافتند و کمک به ماشین‌های گرفتار در سیل و گل و لای، نجات جان افراد گرفتار در سیل و کمک به انحراف مسیر سیل از اقدامات گروه های جهادی در سیل های اخیر بود. 

سرهنگ پاسدار حسین امیری گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان، پاسداران و گروه‌های جهادی با ۱۲ خودروی سپاه، تجهیزات سبک و سنگین شهرداری، هلال احمر، اداره راه و صنایع شهرستان به مناطق سیل زده برای کمک اعزام و به خدمت رسانی مشغول بودند.

او ضمن تشکر از حضور به موقع بسیجیان و گروه‌های جهادی می‌گوید: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت‌ها، همواره در مقاطع مختلف پای کار مردم بوده و اکنون نیز با توجه به شرایط بحرانی وقوع بارش‌های سیل آسا و سیلاب در شهرستان زرند با همه توان و تجهیزات، خدمت رسانی به مردم را در اولویت قرار داده است.

به گفته فرمانده سپاه زرند هر کجا، در هر ساعت و در هر عرصه ای که نیاز به حضور پاسداران و بسیجیان باشد در اولین فرصت برای کمک به مردم آماده است؛ چرا که  همه پاسداران و بسیجیان خادم ملت ایران هستند و بر این کار افتخار می‌کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.