جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف خوزستان + فیلم

همزمان با سراسر کشور سیلاب در نقاط مختلف خوزستان و در مسیر رودخانه‌های فصلی جاری شد که تاکنون خسارت جانی گزارش نشده.

هواشناسی خوزستان درباره نفوذ همرفت و سامانه بارشی مونسون به خوزستان گفته که از ساعاتی پیش بارندگی‌های شدیدی در منطقه اندیکا در شمال شرق خوزستان آغاز شده و سپس مسجدسلیمان، لالی و سردشت دزفول نیز درگیر بارندگی شدند.

پیش از فعالیت این سامانه، وزش باد شدید اتفاق می‌افتد، به همین دلیل در مسجدسلیمان ، شوشتر و گتوند وزش باد شدید و گرد و غبار را شاهد بودیم به طوری که شعاع دید در شوشتر به یک هزار متر و در گتوند به ۵۰۰ متر رسید.

هم اکنون بارندگی از ۲ جبهه در ارتفاعات شمال و شمال شرق خوزستان و از طرف دیگر در جنوب شرق استان شروع شده است.

سامانه همرفتی که از اندیکا وارد خوزستان شده به سمت باغملک و شمال و مرکز استان در حال گسترش است و سامانه جنوب شرق نیز از سمت شرق رو به گسترش است که بسته به قدرت این سامانه‌ احتمال دارد در شرق استان (حوالی رامهرمز و رامشیر) تلاقی داشته باشند و در آنجا بارندگی شدیدی را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
دم خدا گرم... عمرم تو خوزستان تابستون بارون ندیدم....خیلی عجیب بود بارون امروز از تمام زمستونا بدتر بود خوزستان قشنگ سیر شد.. چسبید البته متاسفانه با طوفان شدید بود جوری که دو تا تیره های برق خیابونمون کنده شدن الانم برق نداربم.... بارون تو مرداد اونم خوزستان باید تو گینس ثبت بشه خخخ
شمال را در خوزستان تجربه کنید هههههه عامو کی دیگه میاه شمال خودمون یه پا شمالیم ههههههههه دیروز شرجی پنجاه درجه تخم مرغ پز امروز هوا منچستری وووووهههههه حالا خوبه زمستونم برف بیاد دیگه خیلی وووووهههههههههه... فقط برا استانهای دیگه ناراحتم ایشالا اتفاقی نیافته.... امبن