سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

حجاب مانند سایر قوانین الزام آور است

آیت‌الله خاتمی گفت: در مسئله حجاب که پشتوانه قرآنی دارد و از نگاه فقها از ضروریات دین است، کسی از زور سخن نمی گوید و حرف از اجرای قانون است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره جلسه امروز مجلس خبرگان رهبری گفت: تا الان که خدمت شما هستم ۲۰ نفر از اعضای خبرگان با حصور رئیس جمهور صحبت کردند که عمدتا مسائل مطرح شده پیرامون معیشت مردم و گرانی‌ها و راهکار‌هایی که در این عرصه وجود دارد بود.

 آیت‌الله خاتمی گفت: اعضای خبرگان نماینده مردم هستند و باید درددل مردم را به مسئولان برسانند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: وزیر اقتصاد در جلسه حضور داشتند که در این رابطه توضیح دادند. در مورد برجام مواردی گفته شد که مسئولان موارد قابل توضیح را به مردم بگویند و اعلام شود برجام در چه مرحله است.

آیت‌الله خاتمی افزود: مساله سوم بحث حجاب بود که متاسفانه برخی رعایت نمی‌کنند و حتی در اماکن عمومی کشف حجاب می‌کند که خلاف قانون است. باید قانون اجرا شود. کسی از زور سخن نمی‌گوید، حرف از اجرای قانون است. حجاب قانونی مانند سایر قوانین است که الزام آور است. مساله حجاب پشتوانه قرآنی دارد و از نگاه فق‌ها جزو ضروریات دین است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اجتماع مبارکی بود هر یک از اعضا حداقل ۵ دقیقه وقت داشتند صحبت کنند آقای ریسی هم در حال حاظر در حال صحبت هستند سخنان ایشان هم منطقی و قابل پذیرش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
قانونی که قابل اجرا نباشه بدرد سطل زباله میخوره نه اجرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
آیت الله جوادی آملی: بر فرض با فشار، این روسری را یک قدری جلو بیاورد، این که عفاف و حجاب نیست
حساب توییتری آیت الله عبدالله جوادی آملی، بخشی از اظهارات او در سال جلسه درس خارج فقه روز چهارم آذرماه سال ۱۳۹۶ در خصوص حجاب را بازنشر کرده است. در این مطلب آمده است: «گاهی نامه می‌نویسند که شما چرا ساکت هستید، درباره حجاب و عفاف حرفی نمی‌زنید، بر فرض با فشار، انسان این روسری را یک قدری جلو بیاورد، این که عفاف و حجاب نیست! این، آن فساد را جلوگیری نمی‌کند! ازدواج است که جلوگیری می‌کند. با بگیر و ببند، حداکثر ممکن است ظاهر حفظ شود. این آشفته بازار بودنِ مساله حجاب و عفاف با فشار سرنیزه حل نمی‌شود، از راه دیگری فساد را توسعه می‌دهند. عمده همین است آن که ما را آفرید، صلاح و فلاح ما را در همین دانست که مساله ازدواج را اهمیت بدهید و دیر ازدواج نکنید و توقع بیجا نداشته باشید.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۳۰ تير ۱۴۰۱
قانون ناقص و اشتباه بدرد سطل زباله میخوره نه اجرا
آخرین اخبار