رمضانی:

زندگی باید بر مبنای احکام اسلام باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: باید تلاش کنیم زندگی ما موفق و بر مبنای احکام اسلام باشد.

مهدی رمضانی در مراسم اهداء جهیزیه به ۳۱ نوعروس در سنندج گفت: در اسلام تاکیدات بسیار جدی بر ازدواج و تشکیل خانواده صورت گرفته و امروز تمام تلاش دشمن این است که نهاد خانواده شکل نگیرد و اهدافی که برای این شجره طیبه طراحی شده تحقق پیدا نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ازدواج آسان را مد نظر داشته باشیم و همه نهاد‌ها از مجلس و دولت گرفته تا نهاد‌های انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

او در ادامه اقدامات و تسهیلات ارائه شده را خوب، اما ناکافی دانست و گفت : برای تحقق ازدواج آسان باید سطح توقعاتمان را هم منتطقی کنیم. امروز بیش از وسایل زندگی به تفاهم در زندگی نیاز داریم.

رمضانی گفت: یک شروع خوب مهم است، اما تداوم زندگی به صورت موفق بسیار مهم‌تر است که این امر نیازمند مدیریت زندگی توسط زوجین است.

او بر لزوم تلاش برای داشتن زندگی موفق و بر مبنای احکام اسلام تاکید کرد و گفت: ما پیرو مکتب مترقی اسلام هستیم و باید سعی کنیم معضلاتی مانند طلاق از جامعه ما رخت بربندد.

گفتنی است؛  در پویش نسیم احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با مشارکت خیرین برگزار شد، ۳۱ سری جهیزیه هر کدام شامل ۱۱ قلم کالای ضروری به ۳۱ زوج و تعداد ۳۸۵ وسیله سرمایشی نیز به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.