برخورد قاطعانه با سارقین سیم‌های برق در رفسنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با سارقین سیم‌های برق به طور جدی در دستور کار پلیس رفسنجان قرار گیرد.۱۷:۰۶

محمد سلیمانی در دیدار با فرماندار شهرستان رفسنجان و بخشداران کلیه مناطق این شهرستان گفت: شهرستان رفسنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و صنایع سنگین نظیر کارخانه مس سرچشمه، کارخانه کاشی برلیان و چاه‌های کشاورزی در کانون توجهات قرار گرفته و متناسب با رشد جمعیت آن نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد.

در این دیدار، طرح‌های مربوط به توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان رفسنجان مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، سرقت سیم‌های برق در رفسنجان به چالشی برای مردم تبدیل شده است و خواستار کنترل و نظارت جدی پلیس رفسنجان و برخورد قاطعانه با سارقین سیم‌های برق شد.

سلیمانی می‌گوید: تبدیل شبکه سیمی رفسنجان به کابل خودنگهدار در دستور کار این شرکت بوده و دردست اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان به پیک بار تابستان اشاره کرد و از هماهنگی خوب میان وزارتخانه‌های صمت، نیرو و صنایع نیز سخن گفت و اظهار امیدواری کرد.

به گفته او، با اجرای مجموع این برنامه ها، مدیریت مصرف خوبی در جهت کنترل و کاهش پیک باراتفاق بیافتد و از همراهی کلیه بخشداران و فرمانداران در برنامه ریزی همکاری‌های مدیریت مصرف در سطح شهرستان با شرکت برق تشکر کرد.

حسین رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این نشست گفت: فرمانداری رفسنجان آمادگی دارد با همکاری و تعامل دستگاه‌های خدماتی زیر ساخت‌های توسعه شبکه توزیع برق را فراهم نماید.

او می‌گوید: وجود محلات قدیمی و بافت فرسوده از یک طرف و ساخت و ساز‌های جدید از سوی دیگر و کمبود زیرساخت‌ها در این مناطق باعث شده معضلات اجتماعی افزایش یابد که برای کاهش این معضلات نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها از جمله توسعه روشنایی معابر هستیم.

رضایی با تقدیر از خدمات رسانی مدیریت توزیع برق شهرستان رفسنجان گفت: در سال‌های اخیر نوسان برق در مناطق حاشیه شهرستان رفسنجان کاهش محسوسی داشته و ضریب اطمینان و رضایت مشترکین بصورت قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.