شناسایی و دستگیری اوباش قمه‌کش در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری دو اوباش با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر از افراد شرور در یکی از خیابان‌های شهر ملایر اقدام به قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده اند، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی این افراد مجرم تحت تعقیب مأمورین کلانتری ۱۱ قرار گرفتند.

او گفت: براساس پیگیری هوشمندانه مأموران این کلانتری سرانجام محل اختفای این اوباش مشخص و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط مأموران این یگان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت:از متهمان دستگیر شده یک تیغه قمه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف شد.

ساکی گفت: نیروی انتظامی شهرستان در مسیر تحقق این مأموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد می‌کند.

او گفت: دو  سارق ساختمان‌های نیمه کاره توسط مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: به دنبال وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت.

ساکی گفت: با انجام اقدامات پلیسی، دو متهم در این زمینه حین سرقت از یک ساختمان نیمه کاره دستگیر شدند و اقلام مسروقه‌ای نظیر جک خودرو، کیف مدارک، آهن آلات و کپسول اطفای حریق کشف شد.

او گفت: متهمان سابقه دار بودند و ارزش ریالی اموال مسروقه نیز ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.